Peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit „Vocea României”, vineri seară, la Pro TV, pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional.
În minutul de maximă audienţă, de la 20.49, emiisunea a reuşit să aducă în faţa televizoarelor aproape 2,1 milioane de români.
A doua rundă a confruntărilor de la „Vocea României” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 8,6 puncte de rating şi 25,2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul al doilea, care a obţinut 7 puncte de rating şi 20,7% share.
Vinerea viitoare, de la ora 20.30, confruntările continuă la „Vocea României” cu cea de-a treia rundă, în care noi cupluri aşteaptă să fie alese de juraţii Tudor Chirilă, Loredana, Amiley şi Adrian Despot.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.