Preşedintele interimar al USR Cătălin Drulă a precizat că Sorin Grindeanu, „ministrul anti-infrastructură a început deja sarabanda de scuze şi întârzieri” chiar şi pe proiectele pe care i le-a lăsat aproape finalizate încă din luna septembrie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
„Ministrul anti-infrastructură a început deja sarabanda de scuze şi întârzieri chiar şi pe proiectele pe care i le-am lăsat aproape gata încă din luna septembrie. Aşa se întâmplă când te ţii de politicăreală în loc să pui osul la treabă. Sunt câteva investiţii majore pe care CU GREU le-ar putea rata domnul Grindeanu anul acesta. Dar cu PSD la butoane ne putem aştepta la ce e mai rău”, a scris Cătălin Drulă, luni pe Facebook.
 
El a vorbit şi despre stadiul de execuţie al proiectelor de infrastructură.
 
„- Craiova - Piteşti: 40km de drum expres între Balş şi Slatina. La finalul mandatului meu, acum 6 luni, era finalizat în proporţie de peste 90%;
 
- Podul de la Brăila: drumurile de legătură le-am deblocat anul trecut, aveam calendar de inaugurare cu constructorul în 2022;
 
- Autostrada Sibiu - Piteşti (Lotul 1 Sibiu - Boiţa): calendarul de finalizare agreat cu constructorul prevedea anul 2022;
 
- Autostrada A0 Sud: sectorul dintre DN5 şi DN6 trebuie şi el finalizat anul acesta;
 
- Intersecţiile denivelate de pe Centura Bucureşti: Domneşti, Berceni, Olteniţei;
 
- Şi variantele ocolitoare Timişoara, Satu Mare, Tg. Jiu, Tecuci”, a explicat liderul interimar al USR.
 
Drulă a adăugat că i-a transmis lui Sorin Grindeanu, la preluarea mandatului că i-a urat să facă o absorbţie de 7 miliarde lei pentru infrastructura rutieră.
 
„Ar mai fi şi alte proiecte, care cu nişte efort ar putea fi terminate în 2022. Dar, ca să nu suprasolicit PSD-ul, mă opresc aici. Să NU finalizeze proiectele de mai sus înseamnă fie rea voinţă, fie pură incompetenţă din partea domnului Grindeanu. La preluarea mandatului i-am spus ministrului PSD că îi doresc să facă absorbţie de 7 miliarde de lei pentru infrastructura rutieră. Cu fiecare zi ce trece pare că ne îndepărtăm de acel obiectiv”, a concluzionat Cătălin Drulă.
 
Sorin Grindeanu a afirmat că termenele de execuţie sunt deja depăşite la Tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova-Piteşti şi că i-a atras atenţia constructorului italian că trebuie să recupereze timpul pierdut, în contextul în care termenul de finalizare este la finalul acestui an, iar constructorul a ajuns doar la 45% progres fizic.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.