Românii, ca şi restul europenilor, preferă în continuare confortul ecranelor mari pentru a viziona conţinutul video. Netflix a dat publicităţii câteva informaţii interesante, care, deşi obţinute prin intermediul propriei platforme de streaming, reprezintă un numitor comun pentru obişnuinţele actuale de consum a conţinutului video.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform celor de la Netflix, utilizatorii europeni ai serviciului folosesc între trei şi cinci dispozitive conectate la internet pentru accesarea conţinutului. Sesiunile de binging continuă pe orice dispozitiv avut la dispoziţie la un moment dat, utilizatorii trecând de la televizoare la device-uri mobile şi în funcţie de locul în care se află.

În general, utilizatorii folosesc telefonul sau tableta pentru a naviga şi a descoperi conţinutul din cadrul aplicaţiei, dar preferă să-l vizioneze pe televizor. În 6 luni de la crearea unui cont, 69% din utilizatorii din România ajung să acceseze Netflix de pe televizor.

De asemenea, 55% din timpul alocat vizionării filmelor şi serialelor preferate se petrece în faţa televizoarelor conectate la internet – conectare care este realizată fie prin capabilităţile smart ale televizorului, fie cu ajutorul unui dispozitiv de streaming, precum Google Cast sau Apple TV.

Nivelul de folosire a televizoarele corespunde cu tendinţa industriei şi a vânzărilor acestor dispozitive. 56% din televizoarele vândute în Europa în primele 6 luni ale anului sunt aşa-zis televizoare smart, televizoare conectate la internet care oferă aplicaţii pentru cele mai populare servicii de streaming.

Conform Netflix, cei peste 109 milioane de abonaţi pe care îi are la nivel global consumă zilnic, în medie, peste 125 de milioane de ore de filme şi seriale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.