La câteva zile după ce Dior a retras o campanie publicitară pentru care a fost acuzată de rasism cu privire la comunitatea amerindiană, Johnny Depp dă asigurări despre bunele intenţii ale firmei. Actorul, star în această reclamă, a explicat în acest weekend, la Festivalul de la Deauville, că videoclipul a fost realizat "cu mult respect pentru indienii din America".
Controversa a apărut pe 30 august, pe Twitter, când Dior a publicat un extras dintr-un videoclip publicitar pentru parfumul "Sauvage". Aceste 10 secunde de imagini arată un amerindian dansând în deşert, în ţinută tradiţională. Clipul a fost retras ca urmare a criticilor şi filmul complet nu a mai fost difuzat.
Depp a spus că teaser-ul făcut public era doar un videoclip şi nu reflectă profunzimea întregului proiect, intitulat "We Are the Land" (Noi suntem ţara).
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
"Un teaser este, evident, o versiune foarte concisă de imagini, şi criticile au fost adresate acestui teaser al scurtmetrajului", a declarat actorul, aşa cum informează The Hollywood Reporter. "Filmul (final) nu a fost văzut niciodată (...) Filmul a fost realizat cu mult respect pentru popoarele indigene, nu doar din America de Nord, ci din lumea întreagă. Este păcat că oamenii s-au grăbit să-l critice. Dar orice ar fi, criticile lor sunt ale lor", a continuat el.
El a explicat că nu a fost luată nicio decizie în privinţa produsului final, şi că echipa creativă vrea să se întâlnească cu persoanele ofensate de proiect cu scopul de a găsi o cale de înţelegere.
Regizată de Jean-Baptiste Mondino, reclama a fost realizată în colaborare cu mai multe organizaţii amerindiene.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...