Compania Marc Jacobs a cerut respingerea procesului intentat de Nirvana în decembrie 2018 pentru copierea unui logo, marcă înregistrată, scrie BBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În solicitarea depusă pe 8 martie, la o curte de justiţie din California, avocaţii companiei de modă susţin că Nirvana LLC, entitatea legală a fostei trupe, nu este proprietarul legitim al logo-ului „happy face”, că înregistrarea acestuia ca marcă este invalidă şi că brandul nu a copiat aspecte ale logo-ului care ar putea să se supună legislaţiei dreptului de autor.

În plus, este susţinut că văduva lui Kurt Cobain, liderul trupei, Courtney Love, şi fiica celor doi, Frances Bean, şi-au dat acordul pentru colecţia „Bootleg Redux Grunge”. 

Frances Bean a fost desemnată, în 2017, imaginea oficială a campaniei de promovare a colecţiei de primăvară - vară a brandului Marc Jacobs.

Avocaţii mai susţin că cel care a creat logo-ul a fost Cobain şi că este neclar cum a transferat el proprietatea către Nirvana LLC (care îi include pe Dave Grohl şi Krist Novoselic), precum şi că există discrepanţe în solicitările lor.

Nirvana LLC susţine că Marc Jacobs s-a comportat „opresiv, fraudulos şi răuvoitor”, că a provocat „pagube ireparabile” şi „ameninţă să reducă valoarea licenţelor Nirvana cu licenţele sale pentru produse vestimentare”.

În plus, compania Marc Jacobs este acuzată că a făcut referire la piese celebre ale trupei - precum „Smells Like Teen Spirit”, „Come As You Are” şi „Heart-Shaped Box” - în materiale promoţionale pentru colecţia sa.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.