Cântăreaţa Billie Eilish a revenit pe primul loc în Billboard 200, cu „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?”, iar Beyoncé a ocupat două poziţii în top 10 cu albumele „Lemonade” şi „Homecoming: The Live Album”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Billie Eilish a revenit pe primul loc, după două saptămâni în care s-a aflat pe poziţia secundă. Albumul ei de debut a fost vândut, în a patra săptămână de la lansare, în 88.000 de unităţi, potrivit datelor Nielsen Music. 

„When We All Fall Asleep, Where Do We Go?” a debutat în fruntea Billboard 200 în săptămâna încheiată pe 13 aprilie, cu 313.000 de unităţi vândute. Albumul s-a clasat apoi, timp de două săptămâni, pe poziţia secundă.

Discul „Free Spirit” al lui Khalid a urcat de pe locul al treilea pe cel secund, în topul Billboard actual, cu 60.000 de unităţi vândute în a treia săptămână de la lansare.

Dacă în urmă cu o săptămână, grupul k-pop BTS conducea clasamentul american al albumelor cu „Map of the Soul: Persona”, acum el a coborât pe locul al treilea, cu 57.000 de unităţi vândute.

„Homecoming: The Live Album” al lui Beyoncé a urcat trei poziţii, până pe patru, cu 57.000 de unităţi vândute în a doua săptămână de la lansare.

Este pentru prima dată când cântăreaţa americană R&B/ pop are două albume în top 10 al Billboard 200, după ce „Lemonade” (2016) s-a clasat pe locul al nouălea, în urma lansării online, pe platformele Spotify şi Apple Music.

„Lemonade”, disponibil până la jumătatea lunii aprilie doar pe platforma Tidal, deţinută de Jay-Z, a fost vândut în ultima săptămână în 30.000 de unităţi.

Ultima dată când „Lemonade” s-a aflat în top 10 a fost în martie 2017, când a ocupat tot locul al nouălea.

În topul actual Billboard 200, Ariana Grande a urcat un loc, până pe cinci, cu albumul „Thank U, Next”, care a fost vândut în 43.000 de unităţi în a 11-a săptămână de la debut.

Cântăreaţa R&B Lizzo s-a clasat pe locul al şaselea în top cu albumul „Cuz I Love You”, al treilea disc al ei. În prima săptămână, discul a fost vândut în 41.000 de unităţi.

„Victory Lap” al rapperului Nipsey Hussle, decedat pe 31 martie, a coborât două locuri, până pe şapte, după ce a fost vândut în 36.000 de unităţi în a 13-a săptămână de la debutul în Billboard 200.

Juice WRLD şi „Death Race for Love” s-au menţinut pe locul al optulea, cu 31.000 de unităţi vândute în a şaptea săptămână de top.

Pe locul al zecelea în Billboard 200 s-au clasat Post Malone şi „beerbongs & bentleys”, în coborâre o poziţie, după ce albumul a fost vândut în 29.000 de unităţi în a 52-a săptămână de la lansare.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.