Rapperul canadian NAV s-a clasat în premieră pe primul loc al clasamentului Billboard 200, cu al doilea album, „Bad Habits”, iar trupa glam rock Mötley Crüe a revenit în top 10 după mai mult de un deceniu.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Lansat pe 22 martie, prin XO/Republic Records, materialul de studio a fost vândut în 82.000 de copii în săptămâna încheiată pe 28 martie, potrivit datelor Nielsen Music.

Primul album al artistului canadian, „Reckless”, a debutat pe locul al optulea în top, în iunie 2018. „Bad Habits” a fost propulsat pe prima poziţie graţie activităţii online - 79,08 milioane de accesări audio, în prima săptămână.

În total, piesele lui NAV au fost accesate de 1,4 miliarde de ori în Statele Unite. 

„Thank U, Next” al Arianei Grande s-a menţinut pe locul al doilea în Billboard 200, după a şaptea săptămână de la apariţie, când a fost vândut în 62.000 de unităţi.

După ce a condus topul timp de două săptămâni, „Death Race for Love” al lui Juice WRLD a coborât două poziţii. El a fost vândut în 54.000 de unităţi.

Rapperul Rich the Kid a obţinut o a doua clasare în top 10, după ce „The World Is Yours 2” a debutat pe locul al patrulea, cu 42.000 de unităţi vândute.

Albumul „?” al raperului XXXTentacion, ucis în vara anului trecut, a revenit între primele zece clasate, după ce a urcat de pe locul 27 până pe 5. Materialul a fost vândut în 40.000 de unităţi în a 54-a săptămână de la debut.

Coloana sonoră „A Star is Born”, interpretată de Lady Gaga şi Bradley Cooper, a coborât trei locuri, până pe şase, cu 35.000 de unităţi vândute în a 25-a săptămână.

Trei locuri a coborât, până pe şapte, şi A Boogie Wit da Hoodie cu „Hoodie SZN”, care a fost vândut în 32.000 de unităţi în a 14-a săptămână de la lansare.

Post Malone şi „beerbongs & bentleys” au coborât două locuri, până pe opt, cu 31.000 de unităţi vândute în 48-a săptămână de top, iar coloana sonoră a „Bohemian Rhapsody”, semnată Queen, s-a clasat pe locul al nouălea, în coborâre patru poziţii, după ce a fost vândută în 30.000 de unităţi, în a 23-a săptămână.

Pe locul al zecelea în clasamentul american al albumelor a debutat „The Dirt”, coloana sonoră a filmului Netflix despre Mötley Crüe. Ea a fost vândută în aproximativ 30.000 de unităţi. Este pentru prima dată în mai mult de zece ani când un album al trupei rock ocupă un loc în top 10.

Albumul „The Dirt” cuprinde piese cunoscute al grupului american, între care „Girls, Girls, Girls”, „Dr. Feelgood” şi „Home Sweet Home”, dar şi patru noi înregistrări, între care „The Dirt (Est. 1981)” feat. Machine Gun Kelly şi un cover al piesei „Like a Virgin” a Madonnei.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.