Camila Cabello ocupă primul loc în clasamentul Billboard 200 cu albumul de debut, intitulat „Camila”, care a fost vândut în 119.000 de unităţi în prima săptămână de la lansare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Din total, 65.000 reprezintă cifra unităţilor fizice vândute ale albumului. Cabello este, în ultimii trei ani, prima femeie care ajunge pe primul loc cu albumul de debut.

„Camila” a fost lansat pe 12 ianuarie, prin SYCO/ Epic Records.

Coloana sonoră a „The Greatest Showman”, care a petrecut două săptămâni pe primul loc, a coborât acum pe poziţia a doua, cu 104.000 de unităţi vândute.

Cât priveşte copiile fizice ale albumului, „The Greatest Showman” a depăşit „Camila”, înregistrând 70.000.

În ianuarie 2015, Meghan Trainor a debutat pe primul loc în top cu primul ei album, „Title”, iar înainte de ea Ariana Grande a reuşit această performanţă, în 2013, cu „Yours Truly”.

Camila Cabello, în vârstă de 20 de ani şi 10 luni, este şi cel mai tânăr artist care ajunge în ultimii trei ani pe primul loc cu albumul de debut, după Shawn Mendes, care a lansat „Handwritten” la vârsta de 16 ani, şi cea mai tânără femeie care ocupă acest loc în ultimii cinci ani, după Ariana Grande, care a debutat la vârsta de 20 de ani şi 1 lună.

Pe locul al treilea în Billboard 200 se află „÷ (Divide)” al lui Ed Sheeran, cu 47.000 de unităţi vândute în utlima săptămână, urmat de „Stoney” al lui Post Malone, cu 35.000 de unităţi, şi „Reputation” al lui Taylor Swift, cu puţin peste 33.000 de unităţi.

„The Beautiful & Damned”, semnat G-Eazy, a coborât trei locuri, până pe şase, cu 33.000 de unităţi vândute. El este urmat de „DAMN.” al lui Kendrick Lamar, care a urcat o poziţie, până pe şapte, cu 30.000 de unităţi, şi de „Revival” al lui Eminem, în coborâre un loc, cu 29.000 de unităţi vândute.

Pe locul al nouălea se află „Luv is Rage” al lui Lil Uzi, cu 28.000 de unităţi vândute, iar poziţia a zecea este ocupată de rapperul Lil Skies, care a urcat 13 locuri, cu „Life of a Dark Rose”, vândut în 28.000 de unităţi.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de descărcări sunt egale cu un album).

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.