Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunţat că 5 mai este noul termen de depunere a ofertelor pentru construirea celor 4 Tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focşani, Sector al A7 - Autostrada Moldovei, şi CNAIR a răspuns la peste 600 de solicitări de clarificare, iar licitaţia a fost reluată. „Firmele care vor câştiga aceste contracte trebuie să finalizeze construcţia în 20 de luni pentru Tronsoanele 1 şi 4 şi în 26 de luni pentru Tronsoanele 2 şi 3”, a completat social-democratul. CNAIR a transmis, ulterior, că termenul a fost prelungit până în 10 mai.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
UPDATE - "Joi, 21.04.2022, CNAIR a prelungit până pe 10.05.2022, pe fondul numeroaselor clarificări aduse de către operatorii economici, termenul de depunere a ofertelor pentru construcţia celor 4 Tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focşani. Până în prezent, CNAIR a răspuns la peste 600 de solicitări de clarificare", a transmis, vineri, Compania.

Obiectul contractelor îl reprezintă execuţia lucrărilor pentru Autostrada Buzău - Focşani, în lungime de 82,44 km:

- Tronson 1: km 0+000 – km 4+600, Buzău si Vadu Paşii, in lungime de 4,60 km;

- Tronson 2: km 4+600 – km 35+400 Vadu Paşii – Râmnicu Sărat, în lungime de 30,80 km;

- Tronson 3 km 35+400 – km 71+500 Râmnicu Sărat – Mândreşti Munteni, în lungime de 36,10 km.

- Tronson 4: km 71+500 – km 82+440 Mândreşti Munteni – Focşani Nord, în lungime de 10,94 km

"Autostrada Buzău – Focşani face parte din Coridorul 3 – Bucureşti – Regiunea NE (Moldova) (OR3) şi reprezintă o prioritate absolută la nivel naţional. Dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcţia unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creşterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii şi atragerea de noi investiţii în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamţ sau nordul Moldovei. Coridorul se desfăşoară la contactul dintre Subcarpaţii Curburii şi Câmpia Română între Ploieşti şi Mărăşeşti, Culoarul Siretului între Mărăşeşti şi Paşcani, Podişul Sucevei între Paşcani şi Siret", a arătat CNAIR.

Durata contractului pentru Tronsonul 1 este de 80 de luni şi cuprinde: 20 de luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor, durata contractului pentru Tronsonul 2 este de 86 de luni şi cuprinde: 26 de luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor, durata contractului pentru Tronsonul 3 este de 86 de luni şi cuprinde: 26 de luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor, durata contractului pentru Tronsonul 4 este de 80 de luni şi cuprinde: 20 de luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor.

Conform sursei citate, durata contractelor de lucrări poate varia în funcţie de perioada de garanţie a lucrărilor ofertată de antreprenorii desemnaţi câstigători.

ŞTIREA INIŢIALĂ - „5 mai 2022 este noul termen de depunere a ofertelor pentru construirea celor 4 Tronsoane ale Autostrăzii Buzău-Focşani ( Sector al A7 -Autostrada Moldovei)! CNAIR a răspuns la peste 600 de solicitări de clarificare, iar licitaţia a fost reluată”, a scris Sorin Grindeanu, vineri pe Facebook.
 
El a trecut in revistă cele patru tronsoane.
 
„Construirea celor 4 tronsoane ale Autostrăzii Buzău- Focşani (82,44 km) este finanţată prin PNRR. -Tronsonul 1 (4,60 km): Buzău -Vadu Paşii; -Tronsonul 2 (30,80 km): Vadu Paşii – Râmnicu Sărat; -Tronsonul 3 (36,10 km): Râmnicu Sărat – Mândreşti Munteni; -Tronsonul 4 (10,94 km): Mândreşti Munteni – Focşani Nord. Firmele care vor câştiga aceste contracte trebuie să finalizeze construcţia în 20 de luni pentru Tronsoanele 1 şi 4 şi în 26 de luni pentru Tronsoanele 2 şi 3”, a completat ministrul Transporturilor. 
viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.