Aproape toţi retailerii din România au pregătit de Black Friday reduceri importante, care pot ajunge chiar şi la 90%, pentru milioane de produse, de la automobile şi telefoane mobile la aspiratoare şi frigidere, de la cărţi, la articole vestimentare şi produse cosmetice, conform estimărilor specialiştilor, nivelul vânzărilor din acest an putând depăşi pragul de 170 de milioane de euro. Valoarea totală a comenzilor înregistrate de cel mai mare retailer din România, eMag, era de 202,98 milioane de lei (43,8 milioane euro) la ora 11:06, la peste patru ore de la începerea evenimentului, fiind vândute aproape 565.000 de produse.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Valoarea comenzilor eMag a depăşit 200 de milioane de lei după patru ore

Valoarea totală a comenzilor înregistrată de Black Friday de cel mai mare retailer din România, eMag, era de 202,98 milioane de lei (43,8 milioane euro), la ora 11:06, la peste patru ore de la începerea evenimentului, fiind vândute aproape 565.000 de produse, potrivit informaţiilor afişate de retailer.

eMag a vândut 37 ceasuri şi bijuterii de lux, peste 1,7 kilograme de aur şi 96 de pachete turistice.

Produsele pentru casă, electrocasnicele mici (peste 77.600),  televizoarele (peste 26.800) şi telefoanele (peste 23.000) şi au fost cel mai bine vândute produse.

Numărul maxim de vizitatori simultan pe site a depăşit 470.000, aproape 74% dintre vizite au fost efectuate de pe mobile, iar peste 30% dintre plăţi au fost efectuate cu cardul.

Numărul vizitelor efectuate pe site a depăşit 3,3 milioane.

Localitatea cu cele mai multe achiziţii per 1.000 de locuitori este Scorniceşti (336), urmată de Chiajna (155), Popeşti-Leordeni (110) şi Floreşti (108).

Cele mai mari valori înregistrate pe o singură comandă au fost în Cluj-Napoca (90.000 lei), Morteni (66.200) şi Paşcani (60.000).

PayU: Au fost efectuate 77.000 de tranzacţii în valoare de 59 milioane lei, până la ora 11.00

Românii au efectuat de Black Friday 77.000 de tranzacţii în valoare de 59 milioane lei, potrivit datelor publicate la ora 11:00 de operatorul de plăţi PayU România.

Numai în intervalul 07:00-11:00, sumele plătite prin intermediul PayU au fost de 54,5 milioane lei, fiind înregistrate 54.300 de tranzacţii.

Circa 36% dintre tranzactii efectuate prin intermediul cardurilor in rate.

Cele mai căutate categorii produse au fost din IT&C şi fashion, iar valoare medie a unui coş de cumpărături a fost de 766 lei.

Cea mai mare tranzacţie înregistrate în platforma PayU România a fost de 36.371 lei, iar tranzacţiile provin din România în proporţie de 97%.

PayU: Au fost efectuate 40.000 de tranzacţii în valoare de 31 milioane lei

Românii au efectuat de Black Friday 40.000 de tranzacţii în valoare de 31 milioane lei, cu 460% mai mult decât anul trecut, potrivit datelor publicate la ora 8:40 de operatorul de plăţi PayU România.

Numai în intervalul 07:00-08:00, sumele plătite prin intermediul PayU au fost de 26,5 milioane lei, fiind înregistrate 27.300 de tranzacţii.

Cele mai căutate categorii produse au fost din IT&C şi fashion, iar valoare medie a unui coş de cumpărături a fost de 782 lei.

Cea mai mare tranzacţie înregistrate în platforma PayU România a fost de 35.185 lei, iar tranzacţiile provin din România în proporţie de 96%.

”Observăm o creştere a numărului tranzacţiilor, dar şi a volumului acestora cu peste 460%, dacă ne raportăm la intervalul 00:00 - 08:00 şi îl comparăm cu acelaşi interval al anului trecut. Principala cauză este pusă pe seama creşterii plăţii cu un singur click (pay by click). Până în momentul de faţă, 70% din totalul tuturor plăţilor a fost efectuat prin această metodă”, a declarat Elena Gheorghe, Business Development Manager PayU România.

Valoarea comenzilor eMag a depăşit 125 de milioane de lei după o oră şi jumătate

Valoarea totală a comenzilor înregistrată de Black Friday de cel mai mare retailer din România, eMag, era de 125,4 milioane de lei (27 milioane euro), la ora 8:15, la o oră şi jumătate de la începerea evenimentului, fiind vândute deja 100 de automobile şi motociclete, potrivit informaţiilor afişate de retailer.

Numărul produselor vândute este de aproape 310.000, iar cel al produselor rămase de peste 1,69 milioane.

eMag a vândut 14 ceasuri şi bijuterii de lux, peste un kilogram de aur şi 35 de pachete turistice.

Produsele pentru casă, electrocasnicele mici, telefoanele şi televizoarele au fost cel mai bine vândute produse.

Numărul maxim de vizitatori simultan pe site a depăşit 470.000, aproape 74% dintre vizite au fost efectuate de pe mobile, iar peste 30% dintre plăţi au fost efectuate cu cardul.

Reduceri de preţuri care pot ajunge şi la 90% şi telefoane la 1 leu, la cel mai important eveniment de shopping al anului

Dacă în SUA, de unde a fost "împrumutat", Black Friday are loc după Ziua Recunoştinţei, adică în ultima zi de vineri a lunii noiembrie, în varianta românească, începută timid în 2011, reducerile au ajuns să nu mai aibă loc doar vinerea, să se întindă pe mai multe zile, ba mai mult, orice campanie de reduceri de peste an se numeşte generic Black Friday, iar anul acesta evenimentul are loc cu o săptămână înaintea celui din Statele Unite..

Datele unui studiu recent arată că aproape trei sferturi (71%) dintre românii din mediul urban vor să cumpere produse de Black Friday în acest an, iar 44% dintre ei au în plan să plătească online achiziţiile făcute.

În ceea ce priveşte banii pe care i-au pregătit pentru cumpărături, 29% au între 200 şi 500 de lei, 25% între 500 şi 1.000 de lei, 13% între 1.000 şi 1.500 de lei, iar 9% între 1.500 şi 3.000 de lei.

Odată cu volumul mare al vânzărilor, şi firmele de curierat se aşteaptă la o creştere a activităţii, FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, estimând o creştere cu până la 35% a volumului comenzilor procesate zilnic, în perioada 17-24 noiembrie.

Consiliul Concurenţei a avertizat că reducerile de Black Friday vor fi monitorizate pentru a verifica dacă ofertele sunt reale, iar imediat după Black Friday, Consiliul va face public un raport cu privire la comerţul electronic.

Agenţia News.ro prezintă câteva dintre reducerile anunţate pentru Black Friday de site-uri de vânzări online, bănci, companii de turism şi firme de telefonie mobilă: 

Cel mai mare retailer online din România, eMag, a anunţat că vor fi două milioane de produse în ofertă, iar valoarea totală a reducerilor va ajunge la 40 milioane euro. Oferta de Black Friday de la emag cuprinde şi produse speciale, precum aur, autoturisme şi vouchere de 100 de euro la preţ de 50 de euro oferite de Tarom.

Printre produsele care vor fi avea reduceri se numără televizor OLED Smart LG, 139 cm, la 4.500 lei, scaunul auto 2Drive SAG-15, 9 - 36 Kg, la 160 lei, aspirator cu sac Samsung, 2.5 l, 750 W, la 150 lei, espressor automat DeLonghi Magnifica S ECAM, 1450W, 15 bar, 1.8 l, la 1.000 lei, periuţă de dinţi electrică Oral-B Vitality Plus Cross Action la 50 de lei, maşină de găurit şi înşurubat cu acumulator Bosch EasyDrill, 1.5 Ah, 1650 RPM la 200 de lei.

Şi Poşta Română are facilităţi pentru clienţii eMag în aceată perioadă, ei putând primi coletele prin 600 de oficii poştale, începând din 17 noiembrie.

”Serviciul PostCollect al Poştei Române poate susţine, zilnic, livrarea a peste 15.000 de colete, în perioada evenimentului Black Friday, începând cu 17 noiembrie”, a anunţat compania.

Banca Transilvania a anunţat că, pe site-ul băncii, pe Twitter şi Instagram se va desfăşura vineri campania de shopping bancar online BANK Friday, în intervalul 8.00 - 20.00.

”BANK Friday înseamnă reduceri, gratuităţi sau alte beneficii la stocuri de produse şi servicii ale Grupului BT, pentru persoane fizice şi companii: credite, carduri, overdraft, sticker de plata, Internet Banking, Mobile Banking, leasing auto şi leasing operational”, a anunţat banca.

Ediţia din acest an a campaniei aduce o premieră: două dintre produse – Stickerul BT Pay şi Cardul BT Visa Electron personalizat cu poză – pot fi accesate exclusiv prin social media, prin Twitter şi Instagram.

Telekom oferă de Black Friday telefoane la preţul de 1 leu cu net nelimitat 4G. Cu doar un leu pot fi cumparate un IPhone SE 4 GB, un HTC Desire sau un LG K4.

Christian Tour, unul din cei mai mari touroperatori din România, oferă de Black Friday sejururi în destinaţii interne cu discounturi de până la 70% şi în destinaţii externe cu reduceri de până la 50%.

„Agenţia introduce conceptul Black Friday Warm Up, prin care le propune turiştilor vacanţe în destinaţii exotice precum Maldive (sejur de la 1.850 euro/persoană), Thailanda (1.783 euro/persoană în cameră dublă + 310 euro taxe de aeroport), Singapore şi Bali (1.641 euro/persoană în cameră dublă + 310 euro taxe de aeroport)”, arată un comunicat al touroperatorului.

La Fashion Days Black Friday a început în seara de 16 noiembrie noiembrie, în aplicaţia de mobil şi pe website şi include un milion de articole -  îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi home & deco - cu discounturi care pot ajunge până la 90%.

Fashion Days le oferă clienţilor produse de la branduri precum: Diesel, Pepe Jeans London, Tissot, Nike, Trespass, Geox, Levi's, US Polo sau Coccinelle. Clienţii Fashion Days vor putea opta şi pentru produse Burberry, Valentino, Jimmy Choo sau Rado. 

Orange anunţă campanie de reduceri începând de vineri şi pe toată durata weekendului. În primul rând, compania oferă voucherul special de Black Friday, disponibil pe site-ul oficial, în baza căruia se vor acorda reduceri de 10% din valoarea totală a comenzilor lansate în cadrul campaniei.

De asemenea, aşa cum anunţă pe propriul site, "Orange pune la bătaie reduceri record, specifice Black Friday, atât la telefoane cât şi la accesoriile disponibile în shop".

Clienţii sunt sfătuiţi să îşi creeze din timp un cont pe site-ul oficial al operatorului dacă nu au deja unul, astfel încât comenzile să fie create şi procesate în timp util.

Mega Mall a pregătit reduceri de până la 50% la articole vestimentare şi de până la 80% la electronice, electrocasnice, produse IT şi telecom.

Librăriile şi magazinele de accesorii oferă şi ele reduceri de 40%, respectiv 70%, în timp ce vizitatorii vor putea achiziţiona articole sportive reduse până la jumătate de preţ. Pentru cei mici şi dorinţa lor de joacă, magazinele de jucării au pregătit reduceri de până la 50%”.

În perioada 16 - 19 noiembrie, Vodafone România are reduceri la toate smartphone-urile din portofoliu, precum şi la tablete, accesorii şi abonamente.

”Reducerile de Black Friday ajung până la 100% pentru telefoane, până la 50% pentru accesorii şi până la 25% la tablete. Clienţii pot alege dintr-o ofertă variată de abonamente cu număr nelimitat de minute şi serviciul de roaming inclus, abonamente de date cu reducere de 50% şi bonusuri de zeci de GB”, anunţă compania.

Abonaţii Vodafone România existenţi pot avea, la reînnoirea abonamentului făcută online, o reducere de 100% pentru primele trei luni din perioada acestuia. Din portofoliul de smartphone-uri, modele precum iPhone 8, Samsung Galaxy S8 sau Huawei P10 pot fi achiziţionate cu reduceri de până la 240 euro, în funcţie de abonamentul ales.

Platforma online Autovit.ro are peste 100 de oferte de la dealerii parteneri, cu reduceri de până la 40% pentru cele mai căutate modele de autoturisme de pe platforma online. ”În 2017, ofertele pregătite de partenerii Autovit.ro depăşesc 100 de autoturisme de la cele mai căutate branduri de către români, precum Volkswagen, Opel, Audi, Dacia, Ford, Skoda, Mercedes şi BMW”, precizează Autovit.ro.

Elefant.ro a dat startul cumpărăturilor de Black Friday în 16 noiembrie cu reduceri de până la 90%. Retailerul a pregătit vouchere Vodafone în valoare de 100 de euro care vor fi acordate gratuit, dar şi automobile Fiat şi MiniCooper ce vor putea fi achiziţionate cu până la 20% reducere.

Tot în oferta de Black Friday va fi prezent şi un model Fiat 500 Lounge 60th Anniversary Ediţie Specială, cu un discount surpriză. În plus, compania a anunţat reduceri şi la pachete turistice sau abonamente la World Class. 

FashionUP, retailer de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, a pregătit peste 200 de oferte şi reduceri de până la 90%. Astfel, pe lângă cele 50.000 de produse deja existente în portofoliul magazinului, au fost adăugate 20.000 în plus special pentru Black Friday. 

”Dintre acestea, 7.000 vor avea un preţ unic foarte accesibil, de 69 lei. Printre brandurile premium care vor beneficia de reduceri se numără Trussardi, Versace Jeans, Cavalli Class, Levi’s, Dixie, Guess şi Michael Kors”, anunţă retailerul.

Retailerul Ideall.ro a pregătit reduceri de până la 70% la peste 230.000 de electronice şi electrocasnice de la principalii furnizori pentru România: Arctic, Beko, Gorenje, Electrolux, Hansa, Bosch, Hotpoint.

”Clienţii vor putea achiziţiona, de exemplu, maşini de spălat Hotpoint la preţul de 1.299 de lei, cu o reducere de 48%, combine frigorifice Beko la 1.499 de lei, preţ redus cu 38% sau cuptoare incorporabile Bosch la 1.499 de lei, reduse, de asemenea, cu 38%. Transportul va fi gratuit în toată ţara pentru mărcile de top”, precizează Ideall.ro. 

Vitacom Electronics, companie specializată în vânzarea şi distribuţia de produse electronice, vine cu discounturi care pornesc de la 10% şi ajung la 35% în funcţie de suma de achiziţie. Vitacom desfăşoară această campanie între 17 şi 18 noiembrie în magazinele fizice din Arad, Bacău, Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Timişoara şi Constanţa. În plus, compania a anunţat că va prelungi orarul magazinelor cu o oră atât vineri, cât şi sâmbătă.

”Promoţia oferită de Vitacom de Black Friday porneşte de la un discount de 10% pentru o achiziţie de 20 lei, ajungând până la un discount de 35% pentru 100 de lei cheltuiţi în magazin”, se arată în comunicat. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.