România ar trebui să se concentreze pe anumite tipuri de mâncare, dar şi pe vinurile pe care le produce atunci când se promovează în afara ţării, pentru a atrage şi mai mulţi turişti străini, a declarat miercuri David Bosshart, director general al Gottlieb Duttweiler Institute for Economic and Social Studies din Elveţia, la Conferinţa Naţională a Industriei Ospitalităţii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Cred că mâncarea este foarte strânsă de imaginea unei naţiuni, şi voi aveţi mâncare bună. Când îţi place mâncarea, îţi place şi ţara. De exemplu, uitaţi-vă la Italia: sistemul politic nu e foarte bun în Italia, dar mâncarea este foarte bună. Aşadar, îţi place ţara, îţi plac oamenii. Aşa că focusul italienilor s-a îndreptat spre paste şi pizza”, a spus Bosshart.

România trebuie să stabilească, potrivit expertului elveţian, trei produse pe care se bazează când se promovează ca ţară.

”Ar trebui să vă concentraţi asupra unor anumite tipuri de mâncare pe care le consideraţi importante în industrie. Eu am fost şi dealer de vin şi voi aveţi şi vinuri foarte bune. Şi ca să vă îmbunătăţiţi imaginea, vinul este foarte important. Pentru că tinerii încep să consume vin. În India, în China şi în America Latină, peste tot , clasa mijlocie consumă şi mai mult vin”, a menţionat Bosshart.

La rândul său, ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, a declarat miercuri că pentru a aduce mai mulţi turişti străini în România este necesară organizarea unor vizite plătite din bani publici pentru jurnaliştii şi bloggerii străini şi pentru agenţiile de turism din afara ţării.

În prezent, Ministerul Turismului lucrează la o strategie de promovare a ţării, împreună cu operatorii privaţi.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.