Touroperatorii anunţă o creştere cu 20% faţă de anul trecut a rezervărilor pentru minivacanţa de Rusalii pe litoral. În perioada 10-13 iunie, 90% dintre hotelurile de la Marea Neagră vor fi deschise, iar conform estimărilor Litoralulromânesc.ro, unele vor atinge un grad de ocupare de 100%. Tarifele pornesc, pentru această perioadă, de la 59 de lei pe noapte pentru două persoane, la un hotel de două stele din staţiunea Olimp, cazare fără masă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Sejururile pentru minivacanţa de Rusalii au început să se vândă încă din luna ianuarie, dar pe măsură ce ne apropiem de această perioadă, numărul cererilor a crescut. Cei mai mulţi turişti au ales pachetele de trei nopţi de cazare la mare, dar sunt şi turişti care îşi prelungesc sejurul la 4-5 nopţi. Preferinţa clară este pentru hoteluri de 3 şi 4 stele, cel puţin cu mic dejun, dar se caută şi variantele de cazare all inclusive, în special de către familiile cu copii”, afirmă Ionuţ Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro. 

Potrivit companiei, mulţi dintre cei care au făcut deja rezervare pentru minivacanţa de Rusalii au fost stimulaţi de ofertele speciale create cu acest prilej.  

Tarifele pornesc de la 59 de lei pe noapte pentru două persoane, la un hotel de două stele din staţiunea Olimp, cazare fără masă.  

Un pachet de trei nopţi la un hotel de 3 stele cu mic dejun inclus în Eforie Nord costă 468 lei/2 persoane, iar cuplurile care optează pentru servicii all inclusive la un hotel de 4 stele din Jupiter trebuie să achite pentru un sejur de 3 nopţi puţin peste 1.800 de lei. 

“Minivacanţa de Rusalii reprezintă un preambul pentru sezonul estival, întrucât mulţi români obişnuiesc să-şi ia concediu abia după ce copiii intră în vacanţa şcolară. Iar pe baza estimărilor pe care le avem pentru Rusalii, putem spune că litoralul va fi şi anul acesta destinaţia internă principală către care românii se vor îndrepta în lunile de vară. De altfel, este un trend care s-a accentuat în timpul pandemiei”, adaugă Ionuţ Nedea.  

Litoralulromanesc.ro, deţinut de compania Creative Eye SRL din Constanţa, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanţe în staţiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turişti, cât şi ca vânzări.  

Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în 13 staţiuni de pe litoralul românesc, de la unităţi de o stea până la cele de cinci stele.  

Anul trecut, agenţia a raportat vânzări de 165 milioane de lei, în creştere cu 65% faţă de 2020 şi cu 26% faţă de cifrele înregistrate în 2019, în condiţiile în care, prin intermediul său, vara trecută au ajuns la mare peste 200.000 de turişti, în creştere cu 31% faţă de 2020. 

 

 

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.