Un tribunal din Suedia a interzis producătorului de dulciuri Mars promovarea mărcii de bomboane M&M folosind litere mici, m&m, relatează BBC.
Curtea a decis că logo-ul este similar cu marca ”m” utilizată de producătorul de ciocolată cu alune Marabou.
Dacă Mars nu va contesta decizia justiţiei, va trebui să utilizeze logo-ul cu litere mari, M&M în Suedia, începând din luna iulie.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
Reprezentanţii Mars consideră că ”nu există nicio confuzie” între cele două ciocolate.
”Am considerat întotdeauna că nu există nicio confuzie între brandul de bomboane colorate m&m, unul dintre produsele cu ciocolată favorite la nivel mondial, şi marca de ciocolată Marabou M”, se arată într-un comunicat al Mars.
Mars precizează în comunicat că va analiza paşi următori pentru brandul companiei în Suedia.
Marabou este deţinută de grupul american de alimente şi băuturi Mondelez, care mai deţine mărcile Cadbury şi Toblerone.
Până în 2009, Mars nu a vândut ciocolatele M&M în Suedia, onorând un acord anterior cu Marabou, care utilizează marca ”m” pentru batoanele de ciocolată produse încă din anii 1960.
Acesta nu este primul caz legat de marca unei ciocolate care a avut loc în ultima perioadă.
În luna ianuarie, Nestle a pierdut în proces referitor la marca batoanelor de ciocolată KitKat.
Un tribunal din Marea Britanie a decis că un baton de cicolată din Norvegia, numit Kvikk Lunsj, are dreptul să aibă aceeaşu formă ca batoanele KitKat.
Kvikk Lunsj este deţinută tot de grupul Mondelez.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.