Facilităţile, compartimentarea inteligentă şi proximitatea faţă de centre comerciale sau zone verzi se numără printre cele mai importante criterii pe care cumpărătorii le iau în calcul atunci când aleg o locuinţă premium în nordul Bucureştiului, arată un studiu realizat de Unlock, la solicitarea Cloud9.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Facilităţile, compartimentarea inteligentă şi proximitatea faţă de centre comerciale sau zone verzi se numără printre cele mai importante criterii pe care cumpărătorii le iau în calcul atunci când aleg o locuinţă premium în nordul Bucureştiului. Reputaţia dezvoltatorului şi sentimentul de apartenenţă la o comunitate sunt, de asemenea, decisive în procesul de achiziţie”, arată un studiu realizat în lunile aprilie-mai de Unlock, la solicitarea Cloud9, care a analizat motivaţiile şi aşteptările reale ale cumpărătorilor din segmentul high-end.

Rezultatele studiului subliniază că locaţia rămâne un criteriu esenţial, atât din perspectiva confortului zilnic, cât şi a potenţialului investiţional. Cumpărătorii sunt interesaţi de proiecte bine conectate la infrastructura oraşului, care reuşesc însă să păstreze un echilibru între dinamismul vieţii urbane şi nevoia de intimitate şi linişte. În egală măsură, compartimentarea locuinţei are un rol decisiv în alegere. Sunt preferate apartamentele care oferă spaţii de trecere bine definite, camere suplimentare pentru birou sau activităţi personale, zone de depozitare şi flexibilitate în organizarea bucătăriei, fie deschisă, fie separată.

Evenimente
26 mai Energy Road - Energie la tine acasă
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Calitatea materialelor, finisajele premium şi încrederea în dezvoltator sunt alte elemente care influenţează decizia de achiziţie, deoarece cumpărătorii vor garanţia unui proiect bine executat şi livrat la timp. Totodată, se conturează tot mai clar nevoia unei comunităţi, care să includă spaţii verzi generoase, zone comune confortabile, dar şi intimitate. Cumpărătorii caută proiecte ce includ facilităţi care să le îmbunătăţească stilul de viaţă, cum ar fi magazine în proximitate, cafenele, terenuri de sport, terenuri de joacă, unităţi de învăţământ sau zone de relaxare.

“Acest studiu ne-a confirmat ceea ce vedem tot mai des în piaţă: cumpărătorii nu mai vor doar un apartament bine amplasat, ci un stil de viaţă. Nu mai aleg proiecte-dormitor, ci ansambluri care le oferă facilităţi reale, adaptate ritmului cotidian. De aceea, am integrat în proiect şcoala proprie, terenul de sport, zonele verzi şi o compartimentare flexibilă, care îmbină funcţionalul cu esteticul. Ne adresăm unui public exigent, care caută atât utilitate, cât şi un stil de viaţă relaxat”, a declarat Răzvan Brasla, CEO Cloud9.

Cu o investiţie de 90 de milioane de euro în prima etapă, proiectul Cloud9 Evolution cuprinde 612 apartamente şi 658 de locuri de parcare şi este situat în nordul Capitalei.

Finanţarea proiectului este asigurată integral din fonduri proprii şi credite bancare, sumele achitate ca avans de către clienţi fiind securizate într-un cont colector. Cloud9 Evolution este dezvoltat de divizia imobiliară a Alfa Group, cu 30 de ani de experienţă pe piaţa imobiliară, peste 1.000.000 mp construiţi şi peste 15.000 de apartamente livrate.

Alfa Group este un grup antreprenorial ce reuneşte companii precum OSCAR Downstream (Petrol & Gaze), Akcent Development (Real Estate) şi Onix Asigurări (Asigurări de garanţii corporate). Cu o experienţă de peste 30 de ani în dezvoltări imobiliare, grupul a livrat peste 15.000 de apartamente şi a construit mai mult de 1 milion de metri pătraţi de spaţii rezidenţiale şi de birouri. Portofoliul de real estate din Bucureşti include proiecte emblematice de birouri – Oscar One, Maria Rosetti Tower, Eminescu Offices şi Mendeleev Office 5 – precum şi ansambluri rezidenţiale premium, precum Cloud9, 19th Residence, 20th Residence şi 21 Residence.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.