Retragerea Meta de pe zona politică a dus la picajul implicării utilizatorilor pentru postările presei şi ale partidelor aflate în campanie. Asta în timp ce compania câştigă mai mulţi bani din reclame electorale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform unui studiu recent, publicat de Washington Post, cele mai citate 25 de instituţii de presă din Statele Unite şi-au văzut interacţiunea urmăritorilor scăzând cu 75% pe Facebook în ultimii doi ani.

Acelaşi trend s-a constat şi pe Instagram, deşi scăderea nu este la fel de drastică - implicarea a scăzut aici cu 58% de la începutului lui 2022.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Această evoluţie vine ca urmare a faptului că Meta a decis să reducă vizibilitatea postărilor care au legătură cu politica, pentru a evita toate criticile pentru modul în care (nu) face moderarea.

Reducerea vizibilităţii organice a postărilor politice face ca gigantul american să câştige şi mai mult din publicitate, partidele văzându-se forţate că investească în reclame electorale pentru a-şi transmite mesajele îprin intermediul reţelei.

Conform eMarketeer, reclama electorală va aduce Meta 605 milioane de dolari anul acesta, după ce era la 324 milioane de dolari în 2020.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.