Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR) anunţă că a primit şase oferte de la constructori din România, Austria şi Turcia la contractul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului 2 Târgu Frumos-Leţcani al Autostrăzii Unirii A8.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Tronsonul 2 Târgu Frumos-Leţcani cu o lungime de 28,6 kilometri are un cost estimat de 5,5 miliarde lei, iar finanţarea investiţiei este asigurată din fonduri europene, prin Programul Transport PT 2021-2027.

 

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

”Compania Naţională de Investiţii Rutiere a primit, astăzi, şase oferte de la constructori din România, Austria şi Turcia la contractul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului 2 Târgu Frumos-Leţcani al Autostrăzii Unirii A8”, anunţă CNIR.

Au fost depuse oferte de către:

  1. Ofertant unic: STRABAG
  2. Asociere: MAKYOL Insaat Sanayi Turzim ve Ticaret A.S (Lider)-CBI CONSTRUCŢII TURISM&INVESTIŢII
  3. Asociere: Kalyon Insaat Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi (Lider)-OZKAR INSAAT SANAYI ve Ticart ANONIM SIRKETI
  4. Asociere: BISKON YAPI ANONIM SIRKETI (Lider) -STRACO HOLDING-ILGAZ CONSTRUCTION
  5. Asociere: DANLIN XXL (Lider)-GROMA HOLD LTD, Intertranscom Impex S.R.L-EVROPEISKI PATISHA
  6. Asociere: IC ICTAS INSAAT SANAYI ve TICARET A.Ş. (Lider)-ROTARY CONSTRUCŢII MENTENANŢĂ

Durata de realizare a întregului tronson 2 Târgu Frumos-Leţcani (28,6) este de 46 de luni (10 pentru proiectare şi 36 de luni pentru execuţie). Pentru a asigura finalizarea în cel mult 14 luni a segmentului de autostradă care va funcţiona ca o centură a localităţii Podu Iloaiei, CNIR a prevăzut acordarea punctajului suplimentar constructorului care îşi asumă şi prioritizează acest segment cu o lungime de 4 kilometri.

Este un proiect cu o complexitate tehnică ridicată şi provocări pentru constructori, pe traseu fiind prevăzute următoarele (tipuri de) structuri :

  • 33 de poduri şi pasaje (cu o lungime totală de 7,8 kilometri/cel mai lung pasaj de 1130 de metri peste râul Bahlui)
  • 2 tunele
  • 3 noduri (Nod Podu Iloaiei, Nod Leţcani, Nod la Drumul de Legătură cu DN 28)

În cadrul contractului vor mai fi executate, inclusiv :

-Drum de Legătură cu 2 benzi cu DN 28 D în lungime de 5,23 km.

-Drum de Legătură cu 4 benzi cu DN 28 în lungime de 7,6 km.

Pentru Tronsonul 1 Moţca-Târgu Frumos (27 km) au fost depuse şase oferte, iar pentru cele trei tronsoane dintre Leţcani şi Ungheni (Pod peste Prut), ofertele se depun în iulie, august şi septembrie.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.