Retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă JYSK îşi planifică deschiderea a cel puţin 15 magazine noi în România şi modernizarea a minimum 13 magazine mai vechi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă JYSK continuă expansiunea în România în 2023. Anul acesta, compania planifică deschiderea a cel puţin 15 magazine noi şi modernizarea a minim 13 magazine mai vechi. Primul magazin modernizat în acest an este JYSK Braşov Coresi, care se redeschide pe 9 februarie 2023”, anunţă compania.

Până în august 2023, JYSK are în plan modernizarea a încă 12 magazine. Acestea vor trece printr-o schimbare majoră de design, pentru a fi amenajate conform conceptului actual.

Primul magazin nou din acest an este planificat pentru finalul lunii februarie în Târgovişte, urmând ca în primăvară retailerul să inaugureze alte 4 magazine noi, în oraşe în care JYSK nu era prezent până acum, precum Dej, Rădăuţi şi Câmpulung Muscel.

“Obiectivul nostru este să fim cât mai aproape de clienţi şi să facem ofertele JYSK accesibile unui număr cât mai mare de oameni. De aceea, continuăm să inaugurăm magazine noi, nu doar în oraşe mari, ci şi în localităţi mai mici unde, de multe ori, nu există un alt retailer internaţional sau chiar naţional. O provocare în procesul de expansiune o reprezintă găsirea spaţiilor potrivite pentru conceptul de magazin JYSK, care presupune spaţii de aproximativ 1.200 – 1.250 mp, potrivite activităţilor de retail. Anul 2023 va fi unul plin din punct de vedere al deschiderilor şi redeschiderilor. Iar noi deja căutăm spaţii pentru viitoarele magazine, care se vor deschide după 2023”, spune Cristi Zamfir, development manager JYSK România.

După ce a trecut printr-un proces complex de modernizare, magazinul JYSK din Coresi Shopping Resort, Braşov, se redeschide pe 9 februarie 2023. JYSK Braşov Coresi a fost inaugurat în martie 2016 şi este cel de-al doilea magazin JYSK din Braşov. În prezent exista 4 magazine JYSK in Brasov.

“Noul concept este mult mai atractiv şi scoate în evidenţă mai bine produsele JYSK şi rădăcinile scandinave ale brandului. Acum, este mai simplu pentru clienţi să vadă cum ar arăta produsele JYSK în casele lor, pentru că avem amenajate trei încăperi – o sufragerie, un dormitor şi o zonă de luat masa – cu produse JYSK, decorate conform tendinţelor din acest an”, spune Alin Sauca, store manager JYSK Braşov Coresi.    

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.