Publicis va plăti 4,4 miliarde de dolari pentru preluarea Epsilon, divizia de marketing a grupului Alliance Data, a anunţat duminică grupul francez de publicitate, care îşi extinde afacerile pe piaţa digitală şi prezenţa în America de Nord, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Acordul, anunţat la două săptămâni de când Publicis a confirmat discuţiile cu Alliance Data, arată eforturile celui de-al treilea mare grup de publicitate din lume de a se adapta la o piaţă care se schimbă tot mai mult.

Preluarea Epsilon va transforma Publicis într-un lider al experienţelor personalizate oferite pe baza datelor utilizatorilor online”, potrivit unui comunicat al companiei din Paris, care a anunţat cea mai mare achiziţie efectuată vreodată de Publicis, peste cea de 3,7 miliarde de euro, prin care a cumpărat în 2014 firma de consultanţă în domeniu ltehnologiei Sapient.

Publicis  şi alte companii de publicitate au pierdut teren pe o piaţă dominată tot mai mult de Facebook, Google, divizie a grupului Alphabet şi specialiştii în marketingul digital, care urmăresc şi ţintesc clienţii prin intermediul smartphone-urilor, în timp ce trebuie să respecte reglementări tot mai dure privind protecţia datelor.

Publicis a obţinut venituri de 2,12 miliarde de euro în perioada ianuarie-martie, în scădere cu 1,6% în termeni comparabili, dar în urcare cu 1,7% în termeni reali.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.