Paramount Global a raportat marţi venituri trimestriale sub estimări, informaţie care a dus la scăderea acţiunilor cu 6%, dar gigantul media a atras în continuare milioane de abonaţi noi la serviciul său de streaming, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Veniturile totale au scăzut cu aproximativ 1%, până la 7,33 miliarde dolari în primul trimestru, fiind sub estimările analiştilor de 7,38 miliarde dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv.

Paramount a spus că veniturile segmentului său de media TV, cel mai mare generator de venituri, au scăzut cu 6% comparativ cu anul trecut, când difuzarea Super Bowl LV de către CBS - un campionat în acest an susţinut de NBC, deţinută de Comcast, a adus mai mulţi telespectatori şi venituri din reclame.

Rezultatele vin într-un moment în care Wall Street este îngrijorată cu privire la viabilitatea pe termen lung a streamingului, pe măsură ce boom-ul pandemiei se estompează, serviciul rival Netflix pierzând 200.000 de abonaţi în primul trimestru.

”Vedem riscuri pentru pieţele potenţial saturate şi extrem de competitive ale streamingului, atât în ​​SUA, cât şi în străinătate”, a scris analistul CFRA Kenneth Leon într-o notă de marţi adresată clienţilor.

Paramount+ a înregistrat o creştere în trimestru, adăugând 6,8 ​​milioane de abonaţi datorită unor titluri precum ”Scream” şi ”The Lost City”.

Veniturile din activitatea companiei direct către consumatori, care include Paramount+, au crescut cu 82% datorită unei creşteri de 59% a vânzărilor de anunţuri şi a unei creşteri de 95% a veniturilor din abonamente.

Într-o convorbire telefonică cu investitorii, directorul general al Paramount Global, Bob Bakish, a declarat că compania va aduce Paramount+ în India în 2023 prin intermediul companiei mixte Viacom18, în urma relaţiei dintre Walt Disney şi Hotstar, un favorit pentru sport şi conţinut regional.

Directorul financiar al companiei a spus în timpul discuţiei că conflictul dintre Rusia şi Ucraina va reduce creşterea abonaţilor cu 3 milioane în al doilea trimestru, dintre care aproximativ două treimi sunt abonaţi la un serviciu non-Paramount+ specific pieţei din Rusia.

Veniturile din afacerile cu divertisment filmat ale companiei au scăzut cu aproximativ 27% în trimestrul 1, din cauza veniturilor mai mici din licenţiere.

Profitul net atribuit Paramount a scăzut la 433 milioane dolari, de la 911 milioane dolari cu un an mai devreme.

Excluzând elementele excepţionale, gigantul media a obţinut un profit de 60 de cenţi pe acţiune în trimestrul încheiat la 31 martie, peste aşteptările de 51 de cenţi.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.