Agenţia de turism Paralela 45 a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 43 milioane de euro, mizând pe o creştere cu 15% în 2016, la circa 50 milioane de euro, a anunţat luni compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Dacă în anii trecuţi, turiştii puteau să opteze pentru aproximativ 100 de circuite, în anul 2016 am crescut numărul acestora la peste 150 de circuite către destinaţii spectaculoase, dar mai puţin cunoscute de către români, precum Tanzania, Zanzibar, Kenya, Ghana-Togo-Benin, Uganda, Uzbekistan, Azerbaidjan şi altele", a declarat preşedintele Paralela 45, Alin Burcea, într-un comunicat.

Pe lângă charterele obişnuite spre Antalya sau insulele greceşti, anul acesta agenţia lansează singurul charter din România către Coasta Dalmată, precum şi alte chartere noi, în Algarve (Portugalia) cu plecare din Bucuresti, Santorini (Grecia) cu plecarea din Cluj şi sejur în Costa Brava (Spania) cu plecarea din Iaşi.

Agenţia îşi propune să cumpere şi să deschidă încă cinci agenţii proprii.

Totodată, Paralela 45 va investi în baza materială din staţiunea Mamaia, apartamente şi garsoniere de vacanţă, estimând tot pentru acest an finalizarea proiectului imobiliar Club Lac Snagov, proiect cu deschidere la lac, format din trei blocuri de locuinţe.

Compania a investit până în prezent 250.000 de euro în tehnologie, pentru perfecţionarea vânzării online.

Paralela 45 activează de peste 25 de ani pe piaţă vacanţelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din România. Compania deţine o reţea naţională formată din 35 de agenţii, cu aproape 200 de angajaţi. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.