În cadrul primei şedinţe din acest an a Consiliului de Export s-a decis ca participarea la târgurile internaţionale din semestrul al doilea al anului să se realizeze ”în limita resurselor bugetare, în ordinea importanţei şi dimensiunii participative a lor”, a informat miercuri Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Secretarul de Stat Adrian Marius Dobre, coordonator al domeniului comerţ exterior, a condus miercuri prima şedinţă din acest an a Consiliului de Export, iar principalul subiect abordat în cadrul discuţiilor s-a referit la bugetul programelor de promovare a exporturilor pentru acest an.

În cadrul şedinţei, s-a convenit ca suma alocată Programului de Promovare a Exportului şi Programului de Internaţionalizare, de 35 milioane lei, să fie suplimentată la rectificarea bugetară în situaţia în care se constată că nu acoperă necesarul până la sfârşitul anului.

Totodată, a fost realizată o analiză a participării companiilor româneşti la târgurile şi misiunile economice internaţionale.

În contextul creşterii vizibilităţii produselor româneşti la export, Adrian Dobre a recomandat ca, în pavilioanele naţionale organizate în cadrul târgurilor internaţionale, standurile şi materialele de promovare să utilizeze elemente de identitate vizuală unitară pentru promovarea României, care să includă centenarul Marii Uniri şi deţinerea de către ţara noastră a preşedinţiei UE în 2019.

La şedinţa Consiliului de Export au participat reprezentanţii unor asociaţii care participă la programele de export gestionate de către minister precum UGIR 1903, FEPA CM, ANEIR, CNIPMMR, FEPAIUS şi Romalimenta.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.