Magazinul de bricolaj MAMBricolaj a raportat o cifră de afaceri de 24,98 milioane de lei în primul semestru al anului, cu peste 47,75% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”MAMBricolaj, magazin de bricolaj, a înregistrat o cifră de afaceri de 24,98 milioane de lei în primul semestru din 2021, cu peste 47,75% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania va deschide în luna octombrie un nou magazin în Braşov, al patrulea în cadrul reţelei MAMBricolaj şi are în plan deschiderea celui de-al cincilea magazin în primul semestru din 2022, în Bucureşti sau Iaşi”, a anunţat marţi compania.

Veniturile realizate de companie în prima jumătate a anului sunt în linie cu aşteptările conducerii. Începând cu luna iunie 2021, compania a implementat sistemul de plată în rate prin carduri bancare şi credit acordat direct la nivel de reţea de magazine.

 „Anul 2021 este unul special pentru MAMBricolaj, deoarece aniversăm 10 ani de la deschiderea primului nostru magazin. Am reuşit deja să deschidem cel de-al treilea magazin din reţea, din cartierul Ghencea şi suntem în linie dreaptă cu deschiderea celui de-al patrulea magazin, în Braşov. Rezultatele pentru primul semestru din 2021 ne dau încredere că strategia noastră este pe drumul cel bun”, a declarat Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj.

Baza de clienţi a MAMBricolaj a înregistrat o creştere de 32%, peste 73.000 de cumpărători trecând pragul magazinelor companiei în primul semestru din 2021. Conform estimărilor MAMBricolaj, clienţii companiei sunt în totalitate de retail, aproximativ 52% dintre aceştia sunt utilizatori finali, în timp ce 48% sunt consultanţi de mobilă, profesionişti şi meşteri. În ceea ce priveşte categoriile de produse, panourile, produsele pentru fixare, accesoriile pentru mobilă, dressing şi bucătărie sunt cele mai bine vândute.

Numărul de tranzacţii înregistrat în prima jumătate a anului de magazinele MAMBricolaj a fost de 148.411, în creştere cu 36,6% faţă de primele şase luni din 2020. Valoarea bonului mediu per tranzacţie a crescut cu 8,4%, ajungând la 168,4 lei. Totodată, în mediul online au fost înregistrate aproximativ 5.200 de tranzacţii cu o valoare medie de 179 lei per tranzacţie.

În privinţa planurilor pentru viitorul apropiat, în octombrie 2021, MAMBricolaj va deschide cel de-al patrulea magazin în Braşov. Noua investiţie în locaţia de 1.500 de metri pătraţi va avea un cost total de aproximativ 6,9 milioane de lei. De asemenea, compania va demara în perioada următoare procesul de majorare a capitalului social cu aport în numerar pentru continuarea investiţiilor planificate, în special pentru magazinul din Braşov şi deschiderea unui nou magazin în primul semestru din 2022 în Iaşi sau Bucureşti.

MAMBricolaj este listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti din ianuarie 2021. În data de 30 august 2021, acţiunile MAM erau tranzacţionate la preţul de 11,34 lei per acţiune, compania având o capitalizare de piaţă de peste 95 de milioane de lei.

MAM Bricolaj este un magazin de bricolaj înfiinţat în 2011. MAM Bricolaj deţine un stoc cu peste 10.000 de produse, iar alte 8.000 sunt disponibile la comandă.


 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.