Retailerul român de optică Lensa a încheiat anul 2023 cu o reţea de 85 de magazine şi cu venituri de aproape 207 milioane de lei, în creştere cu 54% faţă de anul precedent. Compania a devenit cea mai extinsă reţea de magazine de optică din România:, din cele 85 de unităţi, 80 se află în 38 de oraşe din România, patru în Chişinău, Republica Moldova şi un magazin în Bulgaria.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Retailerul român de optică Lensa a încheiat anul 2023 cu o reţea de 85 de magazine şi cu venituri de aproape 207 milioane de lei, în creştere cu 54% faţă de anul precedent. În urma unei investiţii de circa 30 de milioane de lei, Lensa a inaugurat anul trecut 45 de magazine noi, dintre care patru au fost deschise în Republica Moldova, iar restul în România. Astfel, compania a devenit lider pe piaţa de optică din România, pe toate categoriile de business”, anunţă compania.

În 2023, Lensa a consemnat o creştere a cifrei de afaceri de 54%, principalele categorii cu cea mai mare pondere fiind în continuare ochelarii de vedere, care au generat 76% din vânzări, urmaţi de ochelarii de soare, cu o pondere de 10% din totalul veniturilor. Celelalte categorii de produse, precum ochelarii pentru sport, ochelarii pentru calculator, lentilele de contact de vedere şi colorate, dar şi accesoriile au generat 14% din veniturile companiei.

„Sunt bucuros că împreună cu colegii mei am reuşit să transformăm Lensa în cel mai mare jucător de pe piaţa de optică din România. Ne propunem ca pe viitor să depunem toate eforturile necesare pentru a le oferi clienţilor tehnologii de ultimă oră pentru toate nevoile de optică”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.

Anul trecut, Lensa a investit 30 de milioane de lei şi a ajuns şi în alte 14 oraşe din România, pe lângă cele în care compania era prezentă deja. Printre acestea, se numără Satu Mare, Piatra Neamţ, Alba Iulia, Sfântu Gheorghe şi altele. În 2023, Lensa a marcat şi prima trecere peste graniţele României, inaugurând patru magazine în Chişinău, Republica Moldova. Astăzi, compania dispune de o suprafaţă totală comercială de 10.627 mp, cu 23 de magazine stradale şi 62 de magazine situate în mall-uri şi centre comerciale.

La finalul anului trecut, echipa Lensa era formată din circa 800 de persoane, iar compania le oferise clienţilor încă 927.000 de consultaţii optometrice gratuite, pe lângă cele 1 milion de consultaţii oferite gratuit în anii precedenţi.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după aproape 11 ani de existenţă a devenit cel mai mare jucător de pe piaţa de optică din România. În prezent, compania deţine unul din cele mai mari magazine online de optică şi o reţea de 85 de showroom-uri, dintre care 80 de magazine sunt în România, patru magazine în Chişinău, Republica Moldova şi unul în Sofia, Bulgaria. Oraşele din România în care compania este prezentă sunt: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgovişte, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea, Baloteşti, Slatina, Sfântu Gheorghe, Bârlad, Satu Mare, Turnu Severin, Voluntari, Zalău, Roman, Deva, Piatra Neamţ, Alba Iulia, Călăraşi, Tulcea, Focşani.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.