Agenţia de turism Hello Holidays negociază achiziţia unui nou autocar, estimat la 500.000 de euro, cu care să opereze chartere în special spre Bulgaria, Grecia şi Turcia. Mădălina Balaiban, directorul general al agenţiei de turism Hello Holidays, a declarat pentru News.ro că a luat această decizie ca urmare a cererii crescute pentru pachete de vacanţă mai ales spre Bulgaria. Peste 90% dintre turiştii români care merg în vacanţă în Bulgaria aleg regimul all-inclusive. Anul viitor, compania va lansa chartere cu autocarul spre toate staţiunile din Bulgaria, din toate marile oraşe din România, după ce în acest an charterele erau de trei ori pe săptămână.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Dacă anul acesta am avut Bulgaria de trei ori pe săptămână, la anul vom avea zilnic. Cererea este foarte mare. Vom 'lega' ţara de Bulgaria, vor fi plecări nu numai din Bucureşti, ci şi din Deva, Craiova, Sibiu, Sebeş, Mediaş, Târgu Mureş, Făgăraş, Braşov, Valea Prahovei, Râmnicu Vâlcea, dar şi oraşe din Moldova. Toată ţara a mers în Bulgaria. Anul acesta, sejururile în Bulgaria au început la finalul lunii mai, iar în august deja nu mai aveam locuri în autocare. Marea majoritate solicită regim all-inclusive. Am avut şi zbor charter din Cluj pe Burgas, pe care îl vom menţine şi în 2022", a declarat Mădălina Balaiban, directorul general al agenţiei de turism Hello Holidays, pentru News.ro.

Compania are acum 12 autocare, şase microbuze şi şapte autoturisme.

"Avem autocare noi Setra şi Mercedes, microbuze achiziţionate în 2020, în plină pandemie. Avem discuţii să mai achiziţionăm un autocar, din septembrie intră în flota noastră. O să operăm circuite cu el sau charter cu autocar în Grecia, Turcia sau Bulgaria", spune ea.

Investiţia în noul autocat se ridică la 500.000 de euro.

"Bulgarii au avut de câştigat deoarece au renunţat la restricţii. Sunt şi hoteluri care s-au deschis în acest an. A fost un sezon greu, dar peste aşteptări şi cu rezultate bune. Noi ne-am făcut planuri mai mici decât ceea ce s-a întâmplat. Poate că nu ne aşteptam la atâtea schimbări de situaţie şi la a fi în permanenţă atât de implicaţi şi în permanenţă activi. Decizi azi ceva şi vezi că în două zile nu mai este valabil, listele-semafor se schimbă des. Fiind însă implicaţi 100% şi conectaţi tot timpul la ultimele noutăţi, am reuşit să le ducem la bun sfârşit pe toate", a adăugat Mădălina Balaiban.

Agenţia de turism a început să opereze charterele spre Bulgaria înainte de Paşte.

"În ceea ce priveşte cele mai vândute destinaţii, Bulgaria este pe primul loc, la noi s-a vândut mai bine ca destinaţie faţă de ani trecuţi şi chiar şi faţă de România. Poate şi pentru că nu au impus restricţii foarte drastice. Apoi, clasicele destinaţii Grecia şi Turcia şi circuitele au mers destul de bine. Am avut în ofertă şi circuite în România şi în Europa. Turiştii s-au bucurat că pot merge în vacanţă şi că pot ieşi din casă. Noi am operat şi anul trecut, în plină pandemie, am fost printre deschizătorii de drumuri", a mai spus ea.

Touroperatorul are deja cereri pentru Revelion, pentru programele de toamnă, dar şi pentru vacanţele de anul viitor. Ofertele pentru 2022 urmează să fie puse pe piaţă în următoarele două săptămâni.

"Cele mai căutate destinaţii au fost Egipt, care a fost vedeta anului, şi pe toamnă şi chiar şi în vară. În special datorită faptului că au relaxat măsurile şi că a fost o ţară deschisă atunci când marea majoritate a statelor erau închise, au preţuri bune, ei nu au crescut preţurile, chiar dacă cererea a fost foarte mare. La un moment dat era cam singura destinaţie unde se putea călători fără carantină la retur şi doar cu test la plecare", a precizat Mădălina Balaiban.

La fel de solicitate au fost Turcia (mai ales Antalya), Dubai, destinaţii precum Zanzibar, care e în topul preferinţelor turiştilor români în ultima perioadă, Maldive, Republica Dominicană.

"Ni s-a întâmplat foarte des ca turiştii noştri să meargă să se vaccineze şi apoi să vină la noi să îşi programeze vacanţa. Au existat situaţii unde anumite ţări au schimbat condiţiile de intrare şi turiştii au preferat să se vaccineze numai ca să nu renunţe la vacanţa din acest an. Şi-au dat seama că, odată vaccinaţi, nu vor mai cheltui bani pe teste PCR pentru întreaga familie", a adăugat ea.

În ceea ce priveşte vânzările, sectorul de circuite a avut o pondere mai mare.

"Oamenii au călătorit mai mult în acest an, lucru observat şi în aglomeraţia din aeroport din timpul sezonului estival. Noi operăm destinaţii atât cu autocarul, cât şi cu avionul. Deja pregătim pachetele pentru 2022, negociem cu partenerii. Oferta va include şi destinaţii din acest an, dar şi destinaţii noi. Avem deja solicitări de la turişti pentru Turcia, pentru anul viitor. E posibil să renunţăm la destinaţia Evia, incendiile au distrus partea de nord, în staţiuni e în regulă. Voi merge personal să văd care este situaţia acolo", a afirmat directorul general al agenţiei de turism Hello Holidays.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.