Prime Video, serviciul de video streaming al celor de la Amazon, ar urma să aibă în curând o versiune care va putea fi accesată fără plata unui abonament lunar.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cei de la Amazon par din ce în ce mai hotărâţi să calce pe urmele Netflix şi să crească masiv audienţa serviciului propriu de video streaming. Pe lângă proaspăt anunţatele planuri pentru un serial Lord of the Rings, Amazon ia în calcul şi o versiune freemium a serviciului său.

Astfel, conform AdAge, serviciul Prime Video ar fi disponibil în două forme. Alături de versiunea actuală, ce poate fi accesată prin plata unui abonament lunar de 6 dolari, acesta ar urma să aibă şi un model de business freemium.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Utilizatorii nu vor plăti nimic pentru a urmări filmele şi seriale disponibile pe Prime Video şi nici nu vor trebui să se aboneze la serviciul Amazon Prime, care oferă anumite beneficii celor care cumpără de pe Amazon.

În schimb, vor fi afişate reclame. Vizionarea filmelor şi serialelor preferate va fi însoţită de diverse forme şi tipuri de reclame, care vor acoperi parţial sau complet imaginea, ori vor întrerupe redarea video.

Amazon ar urma să creeze aşa-numite canale pentru creatori de conţinut. Gigantul american ar urma, de asemenea, să le acorde acestora acces la informaţiile despre audienţă şi să împartă cu ei veniturile din reclame.

Un model de business bazat pe reclame ar putea fi atrăgător pentru creatorii de conţinut, însă rămâne de văzut în ce măsură acesta va fi şi pe placul utilizatorilor. Alături de caracterul on demand, lipsa reclamelor este unul din motivele importante pentru care aceştia preferă serviciile de streaming.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.