ING Bank România acordă clienţilor persoane fizice posibilitatea de a opta pentru amânarea a două rate la creditele de nevoi personale şi imobiliare, decizia fiind luată în contextul pandemiei de COVID-19. De asemenea, IMM-urile pot reînnoi pe 3 luni facilităţile de finanţare a capitalului circulant, fără a fi necesară prezenţa la bancă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Recent, pandemia COVID-19 a adus provocări cu care nu ne-am mai confruntat, atât la nivel individual, cât şi în rândul instituţiilor. ING Bank România a acţionat mereu ca un cetăţean responsabil şi va depune în continuare eforturi în a susţine clienţii in perioade dificile. Înţelegem că în contextul prezent generat de pandemia COVID-19 ne confruntăm cu nesiguranţă, anxietăţi şi uneori impact direct în vieţile clienţilor noştri, îşi argumentează ING Bank decizia de a acorda facilităţi. 

Pentru clienţii persoane fizice cu credite de nevoi personale şi imobiliare care sunt afectaţi în mod tranzitoriu de pandemia de COVID-19 şi care solicită în mod direct măsuri de sprijin, banca se declară dispusă  să amânarea plata ratelor până la 2 luni.

”Durata creditului va fi extinsă în concordanţă, pentru a păstra acelaşi nivel pentru ratele lunare. Clienţii care au nevoie să apeleze la această opţiune sunt rugaţi să trimită un email la adresa: contact@ing.ro.”, precizează instituţia bancară.

”Pentru clienţii persoane fizice care resimt un impact direct şi de durată prin circumstanţe ca pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate, vom proceda ca întotdeauna în astfel de situaţii, cu grijă şi responsabilitate, încercând să găsim pentru fiecare caz în parte soluţia potrivita reeşalonării creditului”, adaugă ING Bank România.

Pentru IMM-uri şi micro-companii ING Bank România va înlesni aprobarea reînnoirii pe 3 luni a facilităţilor de finanţare a capitalului circulant, fără a fi necesară prezenţa la bancă.

„Măsura se aplică clienţilor cu scadenţă la facilităţile de credit în următoarele 3 luni şi care nu se află deja într-un proces de remediere sau de restructurare a creditelor existente. În cazul unei afectări semnificative a businessului în contextul pandemiei COVID-19, în care măsura de mai sus nu este suficient de acoperitoare, rugăm clienţii aflaţi într-o astfel de situaţie să ne contacteze, pentru a identifica cele mai potrivite soluţii”, explică ING Bank România.

De asemenea, referitor la informarea trimisă către IMM-uri în data de 11.03.2020, privind modificarea comisioanelor percepute comercianţilor pentru încasările la POS de la 1 aprilie 2020, ING Bank România a decis amânarea cu 3 luni a implementării acestei masuri, dat fiind contextul COVID-19. Acest comision nu afectează în niciun fel comisioanele plătite de persoanele fizice.

 

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.