Hotelul Cismigiu din Bucureşti, clasificat la patru stele, estimează, la 10 ani de la redeschidere, o cifră de afaceri de 1,45 milioane de euro în acest an, în creştere cu 136% faţă de anul trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”La 10 ani de la redeschidere, Hotelul Cismigiu din Bucureşti, clasificat la patru stele, rămâne unul dintre preferate oamenilor de afaceri străini care ajung în Capitală pentru turism de business. În 2022, gradul mediu de ocupare estimat al hotelului a fost de 70%, cu 60 % mai mare ca în 2021, similar anului 2019, cel de dinainte de pandemie. În medie, un client al Hotel Cişmigiu rezerva 1,5 nopţi”, anunţă hotelul.

Cifra de afaceri a hotelului, pentru 2022, este estimată la 1,45 milioane de euro, în creştere cu 136% faţă de anul trecut.

”După 2 ani de pandemie şi multe, multe provocări, anul acesta am luat o gură de aer. Vedem din nou hotelul plin, oamenii călătoresc, evenimentele au revenit la normal şi românii din afara Capitalei vin şi fac turism de weekend în Bucureşti. Toţi aceşti factori au contribuit la creşterea gradului de ocupare şi a cifrei de afaceri a hotelului în 2022. Păstrând trendul ne aşteptăm şi pentru 2023 la o majoarea a business-ului cu 15%”, spune Mirela Cojocaru, director general al Hotel Cişmigiu.

Într-un deceniu de la deschidere, peste 80% dintre oaspeţii unităţii de cazare au fost străini, trend menţinut şi în 2022. Per total, în 10 ani, peste 175.000 de turişti au ales Hotelul Cişmigiu ca unitate de cazare.  În cei 10 ani de activitate, veniturile hotelului din segmentul de cazare au însumat 80% din total, restul fiind acoperit de segmentul reprezentat de organizarea de evenimente corporate.

La final de 2021, cifra de afaceri a Hotel Cişmigiu a fost de peste 620.300 euro, pentru 2022 aceasta fiind estimată la 1,45 milioane de euro,  iar pentru 2023 estimările arată o creştere de 15%.

 “Ne-am luat un angajament faţă de Bucureşti, faţă de istoria hotelului. Am investit şi continuăm constant să investim în el pentru a-l aduce şi a-l menţine la gloria din anii în care a fost deschis şi a funcţionat ca un hotel.  Hotel Cişmigiu e mai mult decât hotelul companiei Hercesa, este un simbol al Bucureştiului, motiv pentru care am vrut mereu să fie pe lista turiştilor care ajung la Bucureşti şi, spunem noi, am reuşit. Pe termen scurt şi mediu luăm în calcul investiţii punctuale de menţinere, de altfel sunt genul de investiţii pe care le facem constant. Ne-am câştigat clienţii pe baza serviciilor oferite, concurăm cu succes hotelurile de lanţ şi vrem să ne păstrăm poziţia şi standardele de calitate deja impuse”, spune Alejandro Solano, CEO Hercesa, companie care deţine Hotel Cişmigiu.

Inaugurat în noiembrie 2012, Hotel Cişmigiu are o istorie de 110 ani, fiind unul dintre cele mai importante hoteluri de patru stele din Bucureşti. Hotelul are o capacitate de 60 apartamente, 6 săli de conferinţă iar, în prezent, are aproximativ 22 de angajaţi.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.