Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online care afirmă că are cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 256 de milioane de euro şi a transportat 90.000.000 de colete, care au fost livrate în peste 139.000 de puncte pick-up si lockere din Europa, inclusiv România, dar şi direct la adresă. Grupul anuţă că anul 2023 va fi marcat de o perioadă instabilă pentru comerţul global şi vrea să îşi consolideze reţeaua locală de puncte pick-up Packeta şi să deschidă noi parteneriate inclusiv în zone unde există o densitate mai mare a populaţiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Războiul din Ucraina, creşterea preţurilor gazelor, materiilor prime şi dinamica din piaţa muncii vor continua să afecteze industria globală în 2023. Majoritatea companiilor vor prioritiza eficientizarea şi reducerea costurilor, în acest an, iar jucătorii din logistică şi curierat vor fi în măsură să sprijine companiile să îşi atingă aceste obiective. Anul 2023 va fi marcat de o perioadă instabilă pentru comerţul global, iar livrarea este o parte integrantă a serviciilor în eCommerce şi esenţială pentru retenţia clienţilor pe termen lung. Companiile vor încerca să găsească un echilibru între proximitate, rapiditate şi sustenabilitate în strategiile de livrare şi vor căuta mixul perfect, îmbinând multiple soluţii de livrare, atât în România, cât şi în alte ţări”, arată compania.

Anul trecut, grupul Packeta a înregistrat o cifră de afaceri de 256 de milioane de euro şi a transportat 90.000.000 de colete, care au fost livrate în peste 139.000 de puncte pick-up si lockere din Europa, inclusiv România, dar şi direct la adresă.

În prezent, circa 98% dintre coletele livrate de Packeta ajung la destinaţie a doua zi. Livrarea la puncte pick-up si lockere are o popularitate mai mare în rândul clienţilor finali, deoarece le oferă libertatea de ridicare a coletelor în funcţie de propriul program. În România, reţeaua de puncte pick-up Packeta a depăşit 1.000 de locaţii. Până la finalul anului, ponderea cea mai mare a noilor parteneriate va fi realizată în zone unde există o densitate mai mare a populaţiei, în acord cu strategia de dezvoltare a companiei în 2023.

”Eficientizarea proceselor logistice prin implementarea de noi tehnologii în sistemele IT, urmărind automatizarea unor procese care vor simplifica partea operaţională va fi o prioritate în strategia anuală a Packeta România”, arată compania.

În egală măsură, vor fi alocate resurse de eficientizare a rutelor interne şi internaţionale de distribuţie, atât la nivel local, în România şi regiunea coordonată de la Bucureşti, cât şi la nivelul grupului Packeta, şi vor fi consolidate parteneriatele strategice deja existente şi create altele noi în regiune.

„Sprijinim bidirecţional magazinele online să acceseze mai uşor pieţele de interes, atât printr-un flux logistic simplificat, cât şi oferind consultanţă privind avantajele, tendinţele şi comportamentul consumatorilor etc. specifice fiecărei ţări în care suntem prezenţi la nivel de grup. Ne propunem, astfel, să ne consolidăm prezenţa pe pieţele externe, precum Grecia, Bulgaria, Italia şi Turcia, care se regăsesc în gestionarea entităţii Packeta România. Pe plan local, obiectivul anului este să consolidăm reţeaua locală de puncte pick-up Packeta şi să deschidem noi parteneriate inclusiv  în zone unde există o densitate mai mare a populaţiei, pentru a sprijini creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor finali”, spune Alexandr Jeleascov, managing director Packeta România.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Are peste 16.000 de puncte pick-up proprii şi lockere în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere şi lockere în toată Europa. În anul 2022, grupul Packeta a transportat mai mult de 90 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.