Producătorul român de carne Carmolimp din Braşov anunţă că preia Hotelul Victory din Vama Veche, care se va chema Plaja33. Pentru anul viitor, grupul Carmolimp are în plan renovarea camerelor şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite.
”Hotelul Victory, în care poţi să vezi răsăritul din pat din Vama Veche, a fost preluat de grupul Carmolimp, la un an după ce acesta a deschis Berăria „Poftă sau Foame” la parterul hotelului. Grupul se extinde şi îşi continuă strategia pentru managementul hotelului”, anunţă grupul.
Pentru anul viitor, grupul Carmolimp are în plan renovarea camerelor şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite. Potrivit grupului, 90% din camere au vedere directă spre mare.
„Unul dintre cele mai importante criterii pentru mine este identificarea şi satisfacerea nevoilor clienţilor. Am observat că HoReCa din România are nevoie de preţuri corecte pentru turişti. Aceasta este strategia prin care alte ţări europene au atras tot mai mulţi turişti români. În momentul de faţă, avem un deficit major din punct de vedere turistic, de aproximativ 5 miliarde de euro, iar în lipsa unei strategii de promovare turistică a ţării, suntem nevoiţi să facem tot ce putem pentru a-i păstra pe români în ţară”, declară Valentin Şoneriu, director general CarmOlimp.
Timpul mediu petrecut în Vama Veche a scăzut vertiginos în ultimii ani, ajungând la 1-3 nopţi, în timp ce românii au cheltuit aproximativ 10 miliarde de euro pe concedii în străinătate, unde media şederii este între 5 şi 7 nopţi.
Primul pas pentru revitalizarea staţiunilor româneşti este reducerea tarifelor de cazare în timpul săptămânii, de luni până joi, menţionează compania.
”Astfel, preţul unui răsărit din pat la Plaja33 este de 350 de lei pe noapte de luni până miercuri, joi – 400 de lei, iar de vineri până duminică – 500 de lei. Acest lucru marchează o schimbare semnificativă faţă de tariful unic practicat în ultimii 10 ani, care era de 500 de lei pe noapte, indiferent de zi sau sezon”, mai arată grupul.
„Vrem să readucem moda sejururilor pe litoralul românesc. Am observat tendinţa românilor din ultimii ani de a petrece între 2 şi 3 nopţi în România, în weekend, vacanţele mai lungi fiind programate în alte ţări. Cred că ar fi avantajos pentru ambele părţi să revenim uşor-uşor la vacanţa de o săptămână la mare, iar noi ne dorim să încurajăm turismul şi în timpul săptămânii. Ca medie, ajungem la un preţ de aproximativ 400 de lei pe noapte pentru un sejur de 6 nopţi. Mă bucur că nu suntem singurii, deoarece majoritatea operatorilor de pe litoral încearcă să găsească soluţii cât mai accesibile pentru turişti, fie prin ajustarea preţurilor, fie prin cumularea serviciilor”, completează Valentin Şoneriu.
CarmOlimp este o companie cu capital 100% românesc ce are o experienţă de peste 30 de ani în industria de procesare şi 30 în restaurante. Compania braşoveană deţine cea mai mare fabrică integrată de mâncare gătită si este principalul furnizor de preparate proaspăt gătite, necongelate pentru industria HoReCa din România.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.