Facebook a a observat o scădere a afacerilor sale cu publicitate în ţările ”cele mai grav afectate de coronavirus” care au luat măsuri de combatere a extinderii epidemiei, chiar dacă a avut loc o creştere a prezenţei utilizatorilor pe platformele companiei, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În timp ce pandemia se extinde şi tot mai mulţi oameni de distanţează unii de alţii, acest lucru înseamnă că mult mai mulţi oameni folosesc aplicaţiile noastre”, a anunţat compania într-o postare pe blog.

”Nu monetizăm multe dintre serviciile unde observăm o creştere a angajamentului şi observăm o slăbire a afacerilor cu publicitate în ţările care iau măsuri agresive pentru reducerea răspândirii COVID-19”, a explicat compania.

Anunţul Facebook a survenit la o zi după ce Twitter şi-a retras estimările referitoare la veniturile şi profitul din primul trimestru, precum şi previziunile aferente anului 2020, referindu-se la impactul răspândirii coronavirusului asupra cererii de publicitate. Numărul de utilizatori ai Twitter este în creştere, dar incertitudinile legate de gravitatea impactului economic al pandemiei vor avea probabil un efect negativ asupra bugetelor de publicitate.

Acţiunile Facebook au scăzut cu sub 1% în urrma informaţiei, după ce crescuseră cu peste 8% pe parcursul tranzacţiilor, în concordanţă cu evoluţia ascendentă a cotaţiilor bursiere.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.