Edenred România, emitent de carduri, tichete şi soluţii pentru beneficii extra-salariale, a anunţat luni că dă startul unui program naţional de susţinere a restaurantelor, „Ieşim la Masă!”, stimulând cât mai mulţi beneficiari de carduri de masă să iasă la terase sau să comande mâncare online.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Edenred România începe azi cea mai mare campanie naţională de susţinere a restaurantelor, 'Ieşim la Masă!', şi participă, astfel, la relansarea business-ului în rândul acestora, grav afectate de restricţiile impuse sectorului HoReCa în pandemia Covid-19, stimulând cât mai mulţi beneficiari de carduri de masă Edenred Ticket Restaurant® să iasă la terase sau să comande mâncare online”, a anunţat compania.

Campania, în cadrul căreia Edenred oferă contravaloarea a 20.000 de mese gratuite la restaurante, face parte din programul global al Grupului Edenred, „More than Ever”, şi se desfăşoară în intervalul 6 iulie – 25 noiembrie în reţeaua de comercianţi parteneri Edenred. Obiectivul principal al campaniei este să stimuleze cât mai mulţi clienţi să îşi reia obiceiul de a mânca în oraş.

„Într-un moment critic pentru segmentul HoReCa, unul dintre sectoarele cele mai afectate de blocajul din ultimele luni, ne dorim să le fim alături partenerilor noştri şi să le oferim un sprijin real pentru a-şi relua activitatea şi a reîncepe să crească. Chiar dacă încă nu s-au deschis toate restaurantele, terasele sunt pregătite şi îşi aşteaptă clienţii, la fel cum restaurantele cu livrare la domiciliu aşteaptă comenzile utilizatorilor noştri. Lansăm acum cel mai mare program de susţinere a restaurantelor în cadrul căruia oferim contravaloarea a 20.000 de mese utilizatorilor Edenred Ticket Restaurant®. Ieşind la masă la terase, venim în mod real în sprijinul business-urilor din această industrie, care trebuie să se adapteze noii normalităţi, reluându-ne, treptat, şi viaţa socială de dinainte”, declară Dana Sîntejudean, managing director Edenred România.

Programul „Ieşim la Masă!” se adresează utilizatorilor Edenred Ticket Restaurant® care îşi achită masa în sectorul HoReCa cu cardurile de masă. Angajaţii care au efectuat cel puţin o tranzacţie la un restaurant, terasă, cantină, pizzerie, unitate de catering, ceainărie, cofetărie, bufet, cafenea, restaurant cu livrare sau ridicare comandă din locaţie etc. din reţeaua de parteneri  Edenred, în perioada 1 iunie – 20 septembrie 2020, pot primi săptămânal, prin tragere la sorţi, premii sub formă de vouchere valorice pentru a îşi achita masa la unul dintre restaurantele partenere selectate chiar de ei, dacă se înscriu pe www.edenred.ro/iesimlamasa.

„Traversăm o perioadă incertă pentru HoReCa, astfel că orice iniţiativă de sprijinire a noastră, operatorii din industria ospitalităţii, este ca o gură de aer pentru noi, ne ajută foarte mult în special moral, pentru că nu ne simţim singuri. Am simţit un val de solidaritate fantastic. Noi, ca antreprenori, suntem nevoiţi să ne adaptăm planurile, bugetele şi felul în care comunicăm. Parte din aceste schimbări se reflectă şi în relaţia cu statul, care ne-a confirmat că suntem o industrie care beneficiază de încredere şi relansarea ei este prioritară pentru autorităţi. Trecem prin momente cel puţin interesante, operatorii sunt, poate pentru prima oară, uniţi de obiective şi preocupări comune, cu focus pe supravieţuire şi păstrarea locurilor de muncă“, a declarat Daniel Mischie, preşedinte Organizaţia HORA.

Edenred le oferă beneficiarilor săi cea mai mare reţea de mii de restaurante prezente la nivel naţional, care acceptă plata cu carduri de masă Edenred Ticket Restaurant®. 

Campania „Ieşim la Masă!” este unul dintre proiectele pe care Edenred România le implementează în această perioadă în contextul situaţiei provocate de pandemia COVID-19, pentru a veni în sprijinul comercianţilor parteneri şi al beneficiarilor soluţiilor sale digitale.

”Sectorul HoReCa trece în acest moment printr-o perioadă extrem de grea, una fără precedent, care face ca domeniul nostru să fie cel mai afectat din toată economia naţională. Dar în aceste momente imposibile, ne-am dat seama că nu suntem singuri, că avem alături de noi mulţi colegi din alte sectoare, care într-un spirit de solidaritate admirabilă vin să ne susţină, vin să ne aducă un sentiment de speranţă în viitor. Sunt companii private care încurajează angajaţii prin acordarea de vouchere de vacanţă să rămână să facă vacanţele în ţară. Sunt alte companii, furnizori ai industriei, care ne sprijină cu soluţii de necrezut înainte de martie 2020. Şi mai este o companie, Edenred, care vine cu o campanie minunată de susţinere a restaurantelor, dar mai ales de ajutorare a clienţilor restaurantelor prin acordarea de sprijin direct. Campania #IeşimLaMasă, prin acordarea contravalorii a celor 20.000 de mese gratuite beneficiarilor de vouchere, aduce încredere, aduce speranţă, aduce semnalul că viaţa se întoarce încet-încet la normalitate (chiar dacă aceasta va fi definită altfel de acum încolo). Solidaritate e cuvântul cheie şi nu putem decât să fim onoraţi că FIHR a fost aleasă ca partener în derularea acestei campanii. Mergem cu încredere înainte”, a declarat Călin Ile, preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România.


 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.