Tamás Wachtler, director executiv al firmei Renault Hungária Kft, estimează că Dacia şi-ar putea consolida poziţia pe piaţa în expansiune a clienţilor persoane fizice în Ungaria. Dacia a livrat în primele 11 luni ale anului 7.690 de maşini, numărul lor ar putea creşte până la sfârşitul anului la aproximativ 8.000. Acest lucru îi conferă mărcii în prezent o cotă de piaţă de 5,74% pe piaţa maghiară de aproximativ 134.000 de unităţi a autoturismelor şi vehicule utilitare uşoare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Pe piaţa autovehiculelor din Ungaria este puţin probabil ca în perioada următoare să se producă o scădere similară cu cea din anul 2020, relansarea economiei, subvenţiile de stat de care beneficiază mai multe pături sociale şi rambursările de impozite pot avea deopotrivă un efect pozitiv asupra tendinţei populaţiei de a cumpăra automobile”, spune Tamás Wachtler, director executiv al firmei Renault Hungária Kft., citat de agenţia ungară de presă MTI

Şeful firmei importatoare a mărcilor Renault şi Dacia în Ungaria consideră că Dacia şi-ar putea consolida poziţia pe piaţa în expansiune a clienţilor persoane fizice. Aşteptarea se bazează pe schimbarea de strategie a mărcii, schimbare axată pe inovare, însă poate fi contracarată de scăderea capacităţii de livrare, provocată de penuria globală ce se manifestă în producţia de cipuri.

Directorul executiv a declarat agenţiei ungare de presă MTI că obiectivul realist ar fi ca fiecare model al mărcii să se situeze pe una din primele trei poziţii în segmentul lor, la vânzarea către persoane fizice.

Duster, considerat modelul emblematic al mărcii, este deja pe locul al treilea pe piaţa ungară, din acest SUV s-au vândut aproape 2 milioane de unităţi în întreaga lume, de la introducerea primei generaţii în 2010.

Tamás Wachtler a reamintit că, în 2019, s-au vândut 7.500 de unităţi Lodgy în cadrul programului de sprijin pentru familiile numeroase, un succes asemănător poate fi scontat în rândul familiilor sprijinite şi în cazul noii maşini de familie cu 7 locuri, Jogger, care va fi introdus pe piaţa ungară în primăvara anului viitor, cu motorizare pe benzină şi pe benzină + GPL. Ulterior, acest tip va deveni prima variantă hibridă a mărcii, care va apărea pe piaţă în 2023, a anticipat directorul.

În segmentul maşinilor electrice compania se aşteaptă ca modelul Spring, lansat în luna martie a acestui an, să aibă succes, au fost înregistrate deja 500 de comenzi, ceea ce corespunde în prezent unui procent de 7% în acest segment.

Dacia a livrat în primele 11 luni ale anului 7.690 de maşini, numărul lor ar putea creşte până la sfârşitul anului la aproximativ 8.000. Acest lucru îi conferă mărcii în prezent o cotă de piaţă de 5,74% pe piaţa maghiară de aproximativ 134.000 de unităţi a autoturismelor şi vehicule utilitare uşoare. În aceeaşi perioadă a anului trecut, marca deţinea încă 7,72%, scăderea fiind explicată de directorul executiv prin eliminarea din gama de modele a vehiculului utilitar Dokker Van şi prin scăderea vânzărilor de maşini în cadrul programului de sprijin pentru familiile numeroase.

Înainte de criza provocată de pandemia de coronavirus, în 2019, Dacia a vândut 12.152 de unităţi.

În Ungaria, marca Dacia se vinde în 42 de puncte de vânzare deţinute de 20 de dealeri, de obicei împreună cu Renault, cealaltă marcă a firmei importatoare.

Potrivit datelor publice ale companiei, cifra de afaceri realizată de Renault Hungária Kft. a depăşit 82,5 miliarde de forinţi (227 milioane euro) în 2020. Potrivit directorului executiv, 40% din vânzări pot fi atribuite mărcii Dacia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.