Compania de Curierat si eFulfilment Altexpress estimează o cifră de afaceri de 3 milioane de euro în acest an, după ce a încheiat 2024 cu o creştere de 50% a cifrei de afaceri, depăşind 2,45 milioane de euro. Pentru acest an, compania vrea să-şi extindă capacitatea de depozitare, inclusiv în afara României.
”Altexpress marchează 10 ani de activitate înregistrând o creştere de 35% în primul trimestru din 2025 şi ţinteşte un obiectiv de 3 milioane de euro pentru finalul anului. După ce a încheiat 2024 cu o creştere de 50% a cifrei de afaceri — depăşind 2,45 milioane de euro — compania continuă să depăşească ritmul pieţei de eCommerce din România şi îşi consolidează poziţia de partener strategic de creştere pentru branduri şi retaileri online din Europa Centrală şi de Est”, anunţă compania.
Fondată în 2015, Altexpress a livrat peste 2,5 milioane de comenzi şi a deservit peste 40.000 de clienţi, în ultimul deceniu.
”În 2025, Altexpress îşi propune să depăşească pragul de 3 milioane de euro în venituri, să-şi extindă capacitatea de depozitare — inclusiv în afara României — şi să introducă şi mai multă automatizare în toate etapele procesului logistic. Creşterea companiei este alimentată de cerinţele tot mai mari ale clienţilor privind livrările rapide, transparenţa şi vizibilitatea completă — de la livrări în aceeaşi zi sau a doua zi, până la tracking în timp real şi soluţii de fulfillment transfrontalier fără fricţiuni. Piaţa de fulfillment din România şi din regiune este într-o continuă expansiune, impulsionată de dezvoltarea eCommerce-ului şi de schimbările recente de politică, precum aderarea României la Spaţiul Schengen. Ca urmare, logistica transfrontalieră accelerează, iar tot mai mulţi comercianţi caută parteneri de încredere pentru livrări în întreaga Uniune Europeană, inclusiv cu opţiuni de ramburs (COD)”, arată compania.
Altexpress oferă soluţii integrate de depozitare (logistică), e-fulfillment şi curierat pentru peste 60 de clienţi activi din România, Bulgaria, Ungaria, Croaţia şi Slovenia. În plus, peste 5.000 de clienţi beneficiază de serviciile de curierat C2C, curierat B2B şi transport. E-fulfillment generează în continuare peste 80% din veniturile companiei, restul provenind din soluţiile de curierat şi transport.
„Am pornit Altexpress cu o viziune clară: logistica pentru eCommerce trebuie să fie mai mult decât livrare rapidă. Trebuie să fie predictibilă, scalabilă şi complet integrată”, a declarat Maher Tarazi, CEO şi fondator Altexpress.
Acesta afirmă că următorul pas este extinderea regională, investiţiile în AI şi dezvoltarea echipei.
Unul dintre principalii factori care au stat la baza rezultatelor companiei este MyAltexpress, o platformă digitală de curierat, fulfilment şi WMS avansată, concepută special pentru afacerile din e-commerce. Platforma se integrează perfect cu orice magazin online, ERP sau marketplace, permiţând comercianţilor să opereze eficient atât pe pieţele europene, cât şi la nivel global.
Compania utilizează deja tehnologii avansate de inteligenţă artificială pentru a optimiza procesele de fulfillment, a reduce timpii de livrare şi a gestiona eficient stocurile. În 2025, Altexpress va adăuga funcţionalităţi şi mai avansate — de la prognoze inteligente de volum şi alocarea automată a stocurilor, până la optimizarea dinamică a rutelor de livrare.
Fondată în 2015 de Maher Tarazi, Altexpress este o companie din industria logistică din România şi Europa de Est.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.