Linia Agigea Ecluză - Constanţa Port Ferry-Boat, blocată după ce un vagon al unui tren de marfă aparţinând unui operator privat a deraiat şi un altul s-a răsturnat, a fost redeschisă, anunţă marţi dimineaţă CFR SA, precizând că aproximativ 100 de angajaţi ai SRCF Constanţa - personal specializat de la Districtul de Intervenţii Feroviare, sectii de electrificare, SCB şi linii au acţionat cu utilaje grele de cale şi maşini de mică mecanizare pentru ridicarea, repunerea pe şină şi retragerea vagoanelor de marfă, precum şi pentru refacerea căii ferate pe o distanţă de aproximativ 300 de metri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
”Traficul feroviar de marfă, pe distanţa Agigea Ecluză - Constanţa Port Ferry-Boat, a fost reluat în cursul nopţii de 4 august, la ora 22:50, cu tracţiune Diesel”, a informat 
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.
Circulaţia trenurilor de marfă a fost închisă vineri, 1 august, pe distanţa Agigea Nord - Agigea Ecluză - Constanţa Port Ferry-Boat, după ce un vagon din compunerea unui tren de marfă, care aparţine operatorului privat Trans Feroviar Grup (TFG), a deraiat pe linia simplă din staţia Agigea Ecluză, iar altul s-a răsturnat, incident feroviar care a afectat inclusiv traficul feroviar de călători, în cursul dimineţii, pe relaţia Constanţa - Mangalia.
 
Transportul feroviar de călători a fost reluat, pe relaţia Constanţa - Mangalia, încă din prima parte a zilei de vineri, 1 august, după ce echipele de intervenţie ale SRCF Constanţa au retras vagoanele neimplicate în deraiere în staţia Agigea Nord, astfel încât trenurile de călători au fost reînscrise în circulaţie, în condiţii de siguranţă, pe firul I Agigea Nord - Agigea Ecluză.
 
”Pentru redeschiderea liniei şi reluarea, în primă etapă, a traficului de marfă cu tracţiune Diesel, circa 100 de angajaţi ai SRCF Constanţa - personal specializat de la Districtul de Intervenţii Feroviare, sectii de electrificare, SCB şi linii - mobilizaţi în zona deraierii, au acţionat permanent, în toată această perioadă, cu utilaje grele de cale şi maşini de mică mecanizare pentru ridicarea, repunerea pe şină şi retragerea materialului rulant de marfă, precum şi pentru refacerea căii ferate pe o distanţă de aproximativ 300 de metri”, precizează CFR SA.
 
Intervenţiile sunt în continuă derulare, iar personalul feroviar al SRCF Constanţa depune, de asemenea, eforturi susţinute pentru finalizarea tuturor lucrărilor pe porţiunea de cale ferată afectată de deraiere, astfel încât transportul feroviar de marfă să se reia, într-un timp relativ scurt, în condiţii normale de trafic şi în siguranţă.
 
Agenţia de Investigare Feroviară Română (AGIFER), prin comisia de specialitate formată pentru cercetare, va stabili cauzele care au condus la producerea acestei deraieri.
 
 
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.