Carrefour anunţă, marţi, finalizarea tranzacţiei cu Grupul Louis Delhaize şi începerea procesului de integrare a magazinelor Cora din România. Astfel, începe procesul de transformare a 10 hipermarketuri şi 9 magazine de proximitate – se lansează campania Cora devine Carrefour. Odată cu această tranzacţie, echipa Carrefour România creşte cu peste 2.000 de angajaţi

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Carrefour anunţă finalizarea tranzacţiei cu Grupul Louis Delhaize şi preluarea tuturor activităţilor brandului Cora din România. În plus faţă de cele 10 hipermarketuri şi 9 magazine de proximitate, Carrefour devine şi angajatorul celor peste 2.000 de lucrători care au asigurat activitatea Cora în România”, anunţă, marţi, Carreour într-un comunicat de presă.

Potrivit documentului citat, în perioada următoare, hipermarketurile şi magazinele de proximitate nou achiziţionate vor intra într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârşitul anului 2024.

”Carrefour este determinat să le ofere clienţilor cea mai bună experienţă în hipermarketurile şi magazinele sale, astfel încât hipermarketurile vor rămâne deschise, pe cât posibil, pe parcursul procesului, iar magazinele de proximitate vor fi închise o perioadă scurtă de timp, pentru a fi rapid adaptate la formatul Carrefour Express”, a mai transmis sursa citată.

Carrefour precizează că hipermarketurile Cora vor începe procesul de transformare la finalul anului 2023, atunci când se va lansa şi campania Cora devine Carrefour, menită să vină în ajutorul consumatorilor şi să îi familiarizeze cu noile beneficii.

”Experienţa actuală a clienţilor Cora va evolua treptat către universul Carrefour. Aceştia vor face cunoştinţă cu produsele şi furnizorii deja consacraţi, cu produsele locale, expertiza comercială şi standardele de calitate Carrefour, dar se vor bucura în continuare şi de vechile practici eficiente păstrate de noua echipă de angajaţi. Strategia va fi implementată treptat, asigurând o integrare cât mai bună ale ambelor universuri comerciale, astfel încât actualii şi viitorii clienţi să beneficieze cât mai curând posibil de campaniile promoţionale Carrefour şi de selecţia de produse a retailerului. Aceeaşi abordare va fi aplicată şi în relaţionarea cu furnizorii şi alţi parteneri, pentru ca aceştia să adere cât mai curând posibil la toate procedurile şi standardele Carrefour”, a mai transmis retailerul.

Tranzacţia anunţată în luna aprilie a acestui an a fost aprobată de către Consiliul Concurenţei la finalul lunii octombrie 2023.

”Ne pregătim să încheiem anul 2023 cu o achiziţie importantă pentru compania noastră şi să intrăm în noul an cu un plan foarte bine pus la punct de integrare a tuturor magazinelor Cora. Echipa noastră se va mări cu peste 2000 de noi colegi, iar în perioada următoare ne vom concentra pe integrarea noilor membri în universul nostru. Primul nostru obiectiv comun va fi să le asigurăm clienţilor noştri cea mai bună experienţă Carrefour pe durata întregului proces de integrare. Cele două echipe vor colabora pentru a le oferi tuturor consumatorilor cea mai bună experienţă în magazinele noastre pe tot parcursul procesului de transformare a acestora. Le mulţumesc partenerilor, furnizorilor şi clienţilor noştri pentru încrederea pe care ne-o oferă în fiecare zi şi pentru sprijinul oferit în următorul an”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România. 

Tranzacţia presupune creşterea portofoliului Carrefour la peste 430 de magazine în ţară la momentul semnării, contribuind la consolidarea de business a companiei în România şi ca angajator de top în sectorul de retail.

Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienţilor experienţe de cumpărături cu ajutorul aplicaţiei mobile şi a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO şi Glovo sau cu opţiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziţia operaţiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 oraşe din ţară şi ajunge în top trei jucători de pe piaţa de retail din România, fiind un angajator de top certificat  pentru peste 17.000 de angajaţi.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susţinerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporţie de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să îşi extindă reţeaua de producători locali şi ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Compania susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creştem România BIO, Grădina Noastră şi Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experienţă personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot şi beneficia de reduceri şi oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin cinci entităţi juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL şi, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.