Curtea supremă din Beijing a interzis unui producător chinez de alimente şi băuturi să folosească marca ”face book”, considerând că este în mod evident un act de copiere care afectează concurenţa corectă, acesta fiind o victorie rară în China pentru o companie americană, relatează Reuters.
În schimb, Apple a pierdut luna trecută un proces prin care a încercat să împiedice o companie chineză să folosească marca iPhone pentru articole vestimentare din piele.
Protejarea drepturilor de proprietate în China este considerată destul de slabă, dar este îmbunătăţită constant, potivit avocaţilor.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
Victoria poate oferi o oarecare speranţă pentru Facebook în China, unde reţeaua de socializare nu este accesibilă, principalele afaceri ale companiei pe această piaţă constând în vânzarea în străinătate de publicitate pentru companiile chineze.
Cererea companiei Zhongshan Pearl River Drinks pentru înregistrarea mărcii ”face book” data din 2011.
Un purtător de cuvânt al Facebook a refuzat să comenteze, ca şi cei ai Pearl River Drinks.
Directorul general al Facebook şi alţi oficiali ai companiei au făcut eforturi mari să atragă oficiali chinezi. În martie, Zuckerberg s-a întâlnit cu responsabilul cu propaganda al Chinei, ceea ce ar putea indica îmbunătăţirea relaţiilor cu guvernul de la Beijing.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.