Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) anunţă numirea lui George Bădescu în funcţia de director executiv.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

 “Marile magazine au adus comerţul modern în România, oferind consumatorilor o nouă calitate a actului de cumpărare. Hypermarketurike reprezintă un vector de progres pentru multe comunităţi, prin contribuţiile la bugetele acestora, prin faptul că tot mai mulţi producători locali le devin parteneri comerciali dar şi prin locurile de muncă pe care se bazează multe dintre familiile care au ales să rămână în ţară”, a declarat George Bădescu, într-un comunicat remis News.ro

Noul director executiv al AMRCR are diplomă de master în Drept Comunitar. Ulterior a fost redactor Ştiri externe la Televiziunea Română - corespondent la Moscova şi la Roma. Între 1996 şi 2000 a ocupat poziţia de Corporate Affairs Executive la Philip Morris România, iar din 2000 pânâ în 2009 a fost consilier juridic al Ambasadei SUA la Bucureşti.

Din 2010 este Senior Consultant la Links Associates, agenţie de PR şi Public Affairs, responsabil de contul AMRCR.

Asociaţia a fost înfiinţată în 2003 şi are în acest moment următorii membri: Auchan, Billa, Brico-Depot, Carrefour, Cora, Dedeman, Domo Retail, Hornbach, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Praktiker, Profi şi Selgros. AMRCR este reprezentanta României la Eurocommerce şi membră a Confederaţiei Patronale "Concordia".

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.