ALD Automotive, companie de leasing operaţional care are în administrare peste 8.800 de maşini, a vândut online, în ultimii şase ani, peste 7.000 de autovehicule returnate la finalul contractelor, anunţă compania, într-un comunicat transmis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Anul trecut, ALD Automotive a vândut 1.428 de maşini second-hand, iar 91% dintre tranzacţii s-au desfăşurat doar online.

”Platforma de licitaţii ALD carmarket, lansată în martie 2010, a devenit un canal important de vânzare a autovehiculelor uzate, câştigând încrederea unei reţele extinse de cumpărători care subscriu oferte online pentru maşinile aflate în licitaţie”, se arată în comunicatul citat.

În comparaţie cu anul 2014, flota auto a ALD Automotive, parte a grupului Société Générale, a crescut anul trecut cu 6%, până la 8.876 de maşini.

Compania a încheiat 2015 cu o cifră de afaceri de 30.5 milioane de euro, iar din numărul total de contracte, 80% sunt de leasing operaţional full service şi 20% de administrare a flotei auto.

În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi, acesta a crescut anul trecut cu 26%, la 336 de companii din farma, servicii financiare, FMCG sau telecom.

2015 a însemnat pentru ALD Automotive şi abordarea unei noi nişe de piaţă, cea a IMM-urilor. Compania creat primul produs de leasing operaţional de tip White Label de pe piaţa românească, a făcut prima livrare a unei flote electrice în sistem leasing operaţional către un client de top pe piaţa locală şi a livrat oficial primul hibrid din gama unui important producător de automobile, se mai arată în comunicatul citat.

De altfel, compania Casa Noastră, care deţine brandul Qfort, şi-a extins flota auto cu 52 de autovehicule, livrate de ALD Automotive şi Toyota Craiova, a anunţat marţi ALD Automotive.

Autovehiculele sunt modele Toyota Avensis şi Corolla şi au fost furnizate la începutul lunii martie, fiind cea mai mare comandă de până acum din cadrul parteneriatului dintre ALD şi Toyota Craiova.

Programul Toyota All Inclusive a fost lansat în iunie 2015 de cele două companii şi se adresează atât IMM-urilor şi PFA-urilor care au nevoie de autovehicule noi şi costuri complet predictibile, cât şi companiilor locale cu flote semnificative care doresc un serviciu complet.

"Prin contractul de leasing operaţional, clienţii beneficiază de o rată fixă lunară în care sunt incluse o serie de servicii furnizate chiar de către service-ul Toyota, de la mentenanţa maţinii, schimbul şi stocarea de anvelope, oferirea unui vehicul de înlocuire, asistenţă non-stop, şi până la asigurări complete şi gestionarea daunelor", se mai arată în comunicat.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.