Agenţia de turism Eximtur a înregistrat în 2022 o cifră de vânzări de 40 de milioane de euro, în creştere cu 21% faţă de anul precedent şi un profit de 1,49 milioane euro şi mizează în acest an pe o cifră de vânzări de 45 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania românească de călătorii împlineşte în acest an trei decenii de existenţă, timp în care a deservit peste patru milioane de călători şi peste cinci sute de companii pentru călătorii de afaceri, a vândut peste un milion de bilete de avion şi peste două milioane de vacanţe.

”În anul 2022, Eximtur a înregistrat o cifră de vânzări de 40 de milioane de euro, în creştere cu 21% faţă de anul precedent şi un profit de 1.490.000 euro şi a deservit peste 150.000 de călători. Capitalurile proprii la 31 decembrie 2022 au depăşit trei milioane de euro”, anunţă compania.

40% din activitatea companiei a provenit din servicii business travel şi 60% din servicii leisure travel. Principalele destinaţii vândute în 2022 au fost: România, Turcia, Grecia, Bulgaria, Egipt, Spania, Germania, Italia, Austria şi Marea Britanie.

”Pentru anul 2023, Eximtur mizează pe o cifră de vânzări de 45 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior, bazată în principal pe creşterea vânzărilor, consolidarea echipei şi investiţiile în tehnologie”, precizează compania.

Agenţia de turism arată totodată că va continua să investească în tehnologie şi digitalizare, vizând diversificarea produselor turistice oferite direct în site-ul companiei. Se vor introduce astfel: o nouă pagină dedicată rezervărilor de pachete combinate avion şi cazare, conform opţiunii clientului, şi o secţiune specială pentru destinaţiile şi unităţile hoteliere tip “Eco Friendly”. De asemenea, Eximtur va investi în continuare în diverse modalităţi de automatizare pentru a simplifica procesele de operare şi a reduce costurile, asigurând astfel sustenabilitate businessului.

Tendinţele anului 2023, după primele cinci luni, arată creştere pe toate segmentele, atât pentru serviciile de business travel, cu 60%, cât şi pentru serviciile de leisure, cu 30%.

Primele 10 destinaţii externe şi evoluţia comparativă a vânzărilor faţă de anul 2022 au fost:

-        Grecia, 200%

-        Turcia, 98%

-        Spania, 541%

-        Tunisia, 533%

-        Bulgaria,122%

-        Germania, 355%

-        Cipru, 1653%

-        Emiratele Arabe Unite, 277%

-        Italia, 266%

-        Marea Britanie, 361%.

Topul destinaţiilor din România în 2023

Litoralul este cea mai vândută destinaţie şi în acest an. Clasamentul primelor 10 staţiuni de pe Litoral şi evoluţia comparativă faţă de anul 2022:

-        Mamaia, 155%

-        Eforie Nord, 241%

-        Olimp, 348%

-        Venus, 146%

-        Jupiter, 236%

-        Cap Aurora, 155%

-        Saturn, 133%

-        Neptun, 208%

-        Mangalia, 82%

-        Techirghiol, 217%.

Primele 10 destinaţii interne din topul vânzărilor din restul ţării, evoluţia comparativă faţă de anul 2022:

-        Băile Felix, 142%

-        Băile Herculane, 215%

-        Călimăneşti – Căciulata, 164%

-        Sovata, 225%

-        Vatra Dornei, 532%

-        Geoagiu Băi, 285%

-        Sinaia, 187%

-        Predeal, 266%

-        Covasna, 134%

-        Băile Tuşnad, 612%.

“Călătoria noastră prin viaţă nu a fost întodeauna uşoară, dar ne-am ridicat mereu deasupra greutăţilor şi am mers mai departe pentru că întreaga poveste a Eximtur s-a construit în echipă. În următorii 30 de ani, Eximtur va investi constant în tehnologii inteligente, dar, în primul rând, va investi în oameni pentru că oamenii din spatele tehnologiilor fac lucrurile să meargă şi călătoriile să se întâmple”, declară Lucia Morariu, preşedinte fondator Eximtur.

Agenţia de turism Eximtur a fost fondată în anul 1993 şi este una dintre principalele companii de turism şi călătorii din România.

 
 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.