HGTV, lider pe segmentul de emisiuni despre casă şi grădină în portofoliul Discovery, va fi disponibil de anul viitor în oferta Digi TV.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

RCS & RDS şi Discovery România au anunţat vineri semnarea unui acord strategic care include lansarea televiziunii HGTV, pe lângă conţinutul premium disponibil pe Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC şi Travel Channel.

HGTV şi Eurosport 2 vor fi disponibile doar în pachetul digital, în timp ce Discovery, Travel Channel, TLC şi Eurosport 1, atât în pachetul digital, cât şi în cel analogic.

Conţinutul HGTV este centrat pe vânzare şi cumpărare de case, renovarea locuinţelor, renovarea şi apoi punerea în vânzare, construcţia de case noi, case de vis, prin emisiuni dedicate, precum „Renovări pe plus sau minus”, „Case renovate şi salvate” şi „Vânătorii de case”.

Conţinutul a fost testat anul acesta pe TLC. „Începând cu 2020, ne dorim să creştem popularitatea acestui brand nou, să îl aducem cât mai aproape de telespectatori. În acelaşi timp, vom continua să creştem portofoliul deja existent, cu scopul de a alimenta pasiunile oamenilor în cât mai multe domenii: aventură şi supravieţuire, meserii extreme, familie şi relaţii, cazuri medicale extreme sau călătorii. Toate acestea, alături de angajamentul nostru de a difuza cele mai spectaculoase competiţii de fotbal – English Premier League şi FA Cup, cele mai apreciate turnee de tenis - Grand Slams şi ATP – şi cea mai complexă experienţă a Jocurilor Olimpice”, a transmis într-un comunicat Andrey Stoychev, vicepreşedinte la Discovery.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.