Serialul turcesc “Kosem”, realizat de producătorii ” Suleyman Magnificul: Sub domnia iubirii”, difuzat de postul de televiziune Kanal D, a fost lider de audienţă la nivel urban, miercuri seară, în intervalul 20.00 - 23.00, şi a înregistrat, în minutul de maximă audienţă, la 21.46, peste 1,5 milioane de telespectatori în întreaga ţară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivel urban, serialul a înregistrat 7,1% rating şi 13,7% cotă de piaţă, fiind urmat în clasament de Pro TV, cu 6,5% rating şi 12,6% cotă de piaţă, potrivit datelor Kantar Media, informează Kanal D. 

La nivel naţional, Kanal D a ocupat locul doi în clasamentul audienţelor, cu 7,2% rating şi 14,0% cotă de piaţă. Pro TV a ocupat primul loc, cu 7,3% rating şi 14,2% share.

O medie de 1.292.000 de telespectatori din întreaga ţară au urmărit serialul turcesc ”Kosem”, iar în minutul de maximă audienţă, atins la 21.46, producţia a fost urmărită de 1.594.000 de telespectatori din întreaga ţară.

Serialul ”Kosem” recreează, în detaliu, o întreagă lume din Turcia Otomană, personajul central fiind Sultana Kosem, una dintre cele mai puternice figuri feminine din istoria Imperiului.

”Kosem” prezintă costume şi bijuterii concepute special pentru această producţie şi decoruri care recreează palatele şi interioarele haremului Sultanei Kosem.

O actriţă cu origini româneşti şi greceşti, Anastasia Tsilimpiou, o interpretează pe adolescenta Kosem, iar acorul Ekin Koç îl interpretează pe sultanul Ahmed, personaj care se îndrăgosteşte de tânără.

Născută pe o insulă grecească, în anul 1590, sau, după unele surse, în 1589, Kosem a devenit favorita sultanului Ahmed I. În calitate de regentă pentru un timp şi apoi mamă de sultan, ea s-a afirmat drept una dintre cele mai puternice femei din istoria Imperiului Otoman. Kosem a fost renumită pentru acţunile ei caritabile, dar a fost considerată şi cea mai temută sultană-mamă din şirul celor care au condus Imperiul Otoman, o maestră în intrigi în perioada Sultanatului Femeilor.

Serialul ”Kosem” a fost deja vândut în mai multe ţări, printre care se numără Ungaria, Grecia, Rusia, Indonezia, Lituania, Polonia, dar şi teritorii din Africa de Nord.

 

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.