Revista Rolling Stone va începe luni publicarea propriilor topuri muzicale, încercând să concureze cu Billboard, care este lider în domeniu de mai multe decenii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Rolling Stone Charts vor cuprinde clasamentele de 100 de single-uri şi 200 de albume din Statele Unite.

Clasamentul single-urilor va fi actualizat zilnic, şi nu săptămânal.

Listele vor conţine mai multe informaţii despre streaming şi vor oferi o transparenţă mai mare legat de clasare.

Rolling Stone, care este deţinută de Penske Media Corp. (proprietar al Variety), speră ca aceste noutăţi să o ajute să se impună în zona dominată de Billboard.

„Strategia PMC este de a evolua constant în platformele media”, a transmis Jay Penske, CEO al companiei, într-un comunicat. „Ce este imperativ şi interesant la noile Rolling Stone Charts este faptul că vor prezenta o cuantificare transparentă, granulară şi în timp real pentru a reflecta cu acurateţe evoluţia intereselor ascultătorilor şi vor da detalii despre trendurile din lume”.

PMC a cumpărat majoritatea Rolling Stone în urmă cu doi ani şi la începutul acestui an a devenit proprietar unic al publicaţiei.

Noile topuri vor fi bazate pe date oferite de BuzzAngle Music, care a fost fondată în 2013 şi lansată în 2016.

Topurile Billboard se bazează pe informaţiile oferite de Nielsen Music.

Luni, Rolling Stone, fondată în 1967, va lansa alte trei topuri săptămânale - Rolling Stone Artist 500, care listează artiştii a căror muzică a avut cele mai multe accesări online; Rolling Stone Trending 25, o listă a celor mai populare cântece; şi Rolling Stone Breakthrough 25, care prezintă artiştii care au ajuns pentru prima dată în topuri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.