Programele prezentate în noaptea dintre ani de posturile americane CNN şi ABC au înregistrat creşteri de audienţă faţă de 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

CNN aproape şi-a dublat audienţa, ABC, obişnuit lider al serii, a înregistrat o creştere cu 5%, în timp ce NBC şi Fox au scăzut, potrivit The Hollywood Reporter.

Programul live special de patru ore şi jumătate al CNN, prezentat de Anderson Cooper şi Andy Cohen, a avut în medie 3,36 de milioane de telespectatori, faţă de 1,73 de milioane, pe 31 decembrie 2019. Cât priveşte publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, audienţa s-a dublat de asemenea.

ABC a prezentat „New Year's Rockin' Eve With Ryan Seacrest”, care a atras 18,4 milioane de telespectatori, cu 5% mai mult faţă de anul trecut. În sfertul de oră de la miezul nopţii, când pe scenă a urcat Jennifer Lopez, programul a fost urmărit de 22,12 milioane de telespectatori.

Programul NBC de anul nou a fost urmărit, în medie, de 7,36 de milioane de telespectatori, cu 6% mai puţini decât anul trecut. 

Fox a înregistrat pierderi mai mari cu „New Year's Eve Toast & Roast”. Programul a atras mai puţin de 4 milioane de telespectatori, o scădere de 29%.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.