Televiziunea Pro TV a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, cu serialul de comedie „Las Fierbinţi”, în intervalul orar 20.31 – 21.34, şi emisiunea „Ferma vedetelor”, între orele 21.35 şi 23.31.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Serialul „Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă la nivel naţional cu 2.684.000 de telespectatori, 15 puncte de rating şi 28,5% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Kanal D, care a obţinut, pentru acelaşi interval orar, 6,6 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, format din telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Las Fierbinţi” a înregistrat 13,8 puncte de rating şi 33% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Antena 1, cu 6,3 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă cu 12,5 puncte de rating şi 24,3% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 5,9 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, 21.32, episodul din „Las Fierbinţi” era urmărit de 3.086.000 de telespectatori.

Emisiunea „Ferma vedetelor” a fost, de asemenea, lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, în intervalul orar 21.35 – 23.31, când a fost urmărită de 1.589.000 de telespectatori la nivel naţional.

Show-ul a condus topul audienţelor la nivel naţional cu 8,9 puncte de rating şi 22% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament, în acelaşi interval orar, s-a situat Kanal D, cu 6,5 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.

Pe segmentul de public comercial, „Ferma vedetelor” a înregistrat 9,2 puncte de rating şi 26% cotă de piaţă, în timp ce pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Antena 1, cu 4,5 puncte de rating şi 12,9% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea a înregistrat 7,9 puncte de rating şi 19,2% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Kanal D, cu 5,6 puncte de rating şi 13,7% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, 21.50, emisiunea a fost urmărită de 2.404.000 de telespectatori, la nivel naţional.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.