Gigantul de streaming Netflix, care a anunţat că în primul trimestru al anului a avut 10 milioane de noi abonaţi, a încheiat un acord în valoare de 60 de milioane de dolari pentru trei proiecte cu Beyoncé.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Potrivit unor surse citate de Variety, primul proiect din acord este „Homecoming”, documentarul care face cronica apariţiei cântăreţei la festivalul Coachella din 2018 şi care a avut premiera pe 17 aprilie.

Costurile pentru acesta, la care Beyoncé Knowles-Carter este creditată ca producător executiv, scenarist şi regizor, au fost de aproximativ 20 de milioane de euro. 

Vulture a scris că şi HBO a fost interesată de acest proiect, după ce reţeaua a lansat filmul „Lemonade” (2016), concertul „On the Run Tour” al lui Beyoncé şi Jay-Z şi documentarul „Life Is But a Dream” (2013). Însă Netflix a făcut o ofertă mai bună. 

Companiile nu au dorit să comenteze şi nici cântăreaţa.

Odată cu premiera „Homecoming” de luna aceasta, Beyoncé a lansat şi un album live cu 40 de piese. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.