Muzeul Luvru, care şi-a extins oferta pe internet şi pe reţelele de socializare în timpul izolării, a fost apreciat virtual de 10,5 milioane de persoane, dintre care o parte considerabilă din Statele Unite, a indicat muzeul pentru AFP.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aceste vizite în 71 de zile (perioada 12 martie-22 mai) este comparată cu anul 2019 pentru care cel mai mare muzeu al lumii a totalizat 14,1 milioane de vizite. 

În contextul în care este de aşteptat ca muzeul să fie redeschis în această vară, muzeografii sunt atenţi să propună în fiecare săptămână numeroase resurse virtuale în limba engleză, primii vizitatori obişnuiţi ai muzeului fiind americanii, înaintea chinezilor. 

Pentru Sophie Grange, director adjunct de comunicare la Luvru, "combinaţia dintre smartphone şi reţelele de socializare" reprezintă triumful imaginii virtuale şi marile muzee nu au altă alegere decât să exploateze cel mai bine mass-media pentru a ajunge la publicul larg, acasă. "Luptăm puţin căci opera de artă nu este o imagine şi trebuie să ne plimbăm în jurul ei, opera de artă cere o întâlnire fizică", admite ea. 

Aplicaţia care propune o experienţă în realitatea virtuală, "En tête à tête avec la Joconde" (descărcată de mai mult de 10.500 de ori) şi un nou serviciu pentru copii (petitlouvre.louvre.fr), care adună poveşti animate ce corespund operelor din muzeu (76.000 de vizite) au avut succes. 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.