Grupul Pro TV, parte a CME (Central European Media Enterprises Ltd.),a obţinut, la nivelul întregului an 2016, un venit net de 172,9 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 11,3%, la rate constante ale cursului de schimb valutar, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

CME a anunţat joi rezultatele financiare ale grupului Pro TV în ultimul trimestru din 2016 şi pe întreg anul 2016.

Cele şapte televiziuni - Pro TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România şi Pro TV Internaţional - şi grilele de programe au făcut ca grupul Pro TV să fie lider de piaţă în România, transmite instituţia media.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

În ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie - decembrie), grupul Pro TV a obţinut un venit net în valoare de 54,7 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 16,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar. 

În 2016, postul de televiziune Pro TV a obţinut cel mai mare share mediu din prime-time de la măsurătoarea modernă a audienţelor, 25%. La nivel de grup, Pro TV a obţinut o medie de 4,5 puncte de rating şi 25,1% share pe parcursul întregii zile şi 10,3 puncte de rating şi 29.1% share în prime time, la nivelul publicului comercial, în timp ce grupul media secund a înregistrat o medie de 3.8 puncte de rating şi 21.3% share pe parcursul întregii zile şi 7.4 puncte de rating şi 21.0% share în prime time.

În perioada octombrie - decembrie 2016, grupul Pro TV a înregistrat o medie de audienţă de 5 puncte de rating şi 26,9% share pe parcursul întregii zile şi 11,4 puncte de rating şi 29,8% share în prime time, spre deosebire de grupul media situat pe locul al doilea, care a înregistrat 4,3 puncte de rating şi 22,8% share pe parcursul întregii zile, 9 puncte de rating şi 23,7% share în prime time, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

“Avem încredere că şi anul 2017 va fi unul care va duce mai departe trendul ascendent pe care l-am avut în ultimul an”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

CME a înregistrat, în 2016, venituri nete de 638,013 milioane de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.