În septembrie 2012, revista Closer publica imagini cu Kate Middleton topless, stârnind furia Casei regale britanice. La şase ani după, justiţia franceză va tranşa din nou, miercuri, chestiunea care afectează viaţa intimă a ducesei de Cambridge, scrie AFP.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Curtea de Apel din Versailles va lua decizia miercuri după-amiază. În primă instanţă, cei doi directori ai revistei au fost condamnaţi la plata unei amenzi de 45.000 de euro. 

Obiectul litigiului este numărul 379 al săptămânalului, difuzat la chioşcuri, în Franţa, pe 14 septembrie 2012. Exemplarele conţineau imagini cu Kate Middleton şi prinţul William, în vacanţă, pe marginea piscinei unui domeniu luxos din sudul Franţei. În aceste fotografii, ducesa nu purta decât slip de baie. 

"Grotesc şi nejustificat", s-a indignat la acea vreme Palatul regal. Cuplul princiar a obţinut interdicţia unor noi difuzări de imagini, pe care chiar şi tabloidele britanice au refuzat să le publice. 

Justiţia franceză a fost sesizată şi, în primul proces din 2017, Laurence Pieau, editorul-şef al revistei, şi Ernesto Mauri, directorul publicaţiei, au fost condamnaţi. 

Tribunalul Corecţional din Nanterre a hotărât despăgubiri de 100.000 de euro în favoarea celor doi soţi care au cerut 1,5 milioane de euro. 

Şase jurnalişti sunt judecaţi după ce revista franceză glossy Closer şi cotidianul regional La Provence au publicat în septembrie 2012 o serie de fotografii cu ducesa de Cambridge topless. Fotografiile au fost făcute în timp ce prinţul William şi soţia lui se aflau în vacanţă în sudul Franţei, într-o reşedinţă privată deţinută de vicontele David Linley, fiul prinţesei Margaret, sora reginei Elizabeth a II-a.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.