Emisiunea "Ferma. Un nou început", difuzată joi seară de Pro TV, a fost lider de audienţă pe segmentul comercial, programul fiind urmărit de 1,7 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Ferma. Un nou început" a înregistrat cel mai mare share pe segmentul publicului comercial şi a fost la distanţă detaşată faţă de programele de pe locurile secunde pe toate segmentele de public. 

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, Pro TV a condus topul cu 11.0 puncte de rating şi 31.2% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obţinut cifre de aproape trei ori mai mici, cu numai 4.2 puncte de rating şi 11.8% share.

Ediţiile "Ferma - Un nou început" de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.