Proiectul media dezvoltat de grupul Clever Media (LOOK TV, LOOK Plus, PROFIT.RO, AGRO TV , precum şi alte proiecte media aflate în lucru) este unul total independent, în spatele lui fiind doar munca şi performanţa a peste 100 de tineri care doresc să-şi facă meseria cât mai bine într-un mediu cât mai corect, iar acţionariatul grupului Clever Media Network este unul transparent şi public, putând fi verificat oricând şi de către oricine la ONRC, transmite echipa de management Clever Media Network.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Transmitem precizările Clever Media Network:

"În ultimele zile, fără voia noastră, am fost subiectul mai multor ştiri apărute în media centrală. 

Nu le vom comenta, din respect pentru cititorii respectivelor publicaţii şi din respect pentru industria în care activăm. 

Dorim doar să facem câteva precizări:

1. Proiectul media dezvoltat de grupul nostru (LOOK TV, LOOK Plus, PROFIT.RO, AGRO TV , precum şi alte proiecte media aflate în lucru) este unul total independent, în spatele lui fiind doar munca şi performanţa a peste 100 de tineri care doresc să-şi facă meseria cât mai bine într-un mediu cât mai corect , pe care noi încercăm să-l oferim.

2. Acţionariatul grupului Clever Media Network este unul transparent şi public, putând fi verificat oricând şi de către oricine la ONRC. În fiecare dintre proiectele media Domnul Adrian Tomşa este acţionarul majoritar alături de membrii echipei manageriale care împart restul acţiunilor . Orice alte variante vehiculate sunt doar pure speculaţii, fără nici un fundament, făcute cu rea intenţie, cu scopul de a servi cu totul altor interese.

3. Principiul după care ne conducem afacerile este bazat pe faptul că încercăm să operăm în mod echilibrat şi independent entităţi media strict ca business, iar acest lucru poate fi observat zilnic în produsele noastre. Cei peste 100 de oameni implicaţi în proiectele noastre depun eforturi zi de zi, iar prin munca şi creativitatea tuturor, ne dorim să facem performanţă într-un segment destul de dificil, cum este mass-media românească.

4. Ne-am bucura şi am fi onoraţi dacă personalităţi publice din Romania ar decide să aprecieze şi să sprijine inclusiv în calitate de colaboratori sau asociaţi,in mod transparent , performanţa şi creativitatea echipei noastre, într-un domeniu atât de afectat de scandaluri şi de probleme financiare, pe o piaţă care încearcă să se reinventeze. Ar fi un semn de normalitate. Din păcate, până acum, nu am primit astfel de propuneri de la nicio personalitate publică, dar rămânem deschişi să acceptăm colaborarea oricui înţelege să respecte şi să promoveze principiile normale şi independente după care ne ghidăm, astfel încât să putem spera împreuna într-o însănătoşire a peisajului mass-media din România.

5. Ne pare rău că, fără voia noastră, suntem implicaţi în astfel de jocuri şi materiale jurnalistice, care n-ar trebui să-i onoreze deloc pe iniţiatorii lor, şi ne asigurăm publicul că vom încerca să ne păstram echilibrul şi independenţa şi să ne dezvoltam proiectele la fel ca până acum, pe baza principiilor pe care le cultivăm, prin forţe proprii, iar dacă se va întâmpla să nu mai putem face asta din diferite “motive “, vom prefera să închidem proiectele decât să renunţăm la valorile după care ne ghidăm".

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.